Živjo. Imam nek čuden občutek. Obožujem konje a se jih bojim. Z sestrico sem še dvakrat na jahanje in mi je bilo prijetno. Čez nekaj dni bom odšla spet in takrat se bom morala odločiti ali bi probala z konjem zelo hitro ali ne. To si želim probati a me je strah da bi padla iz konja in se poškodovala. Moja želja da bi to probala je zelo velika a mi jo bo strah uničil . Nevem kaj naj naredim
• Uredništvo
Sara Špiljak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Zahvaljujem se ti, da si se obrnila na našo svetovalnico. Najprej bi ti rada povedala, da je povsem normalno imeti mešane občutke glede nečesa, kar ti je tako pomembno. Občutek ljubezni do konj in hkrati strahu pred njimi kaže na to, da ti je res mar, ter da se zavedaš morebitnih tveganj, ki jih ta hobi lahko prinese.
Zelo pohvalno je, da si že dvakrat šla na jahanje in da si se tam dobro počutila. To pomeni, da si že naredila korak v smeri premagovanja svojega strahu. Pomembno je, da si daš čas in se ne siliš v nekaj, kar te močno prestraši. Strah je naraven in nas pogosto varuje pred nevarnostmi, včasih pa nas ustavi pred tem, da bi doživeli nekaj novega in čudovitega. Mogoče bi ti pomagalo, če se o svojih občtukih pogovoriš z inštruktorjem jahanja. Lahko ti poda nasvete in te postopoma pripravi na hitrejšo ježo, če se odločiš, da bi to rada preizusila. Prav tako je pomembno, da poslušaš svoje telo in občutke. Zapomni si, da ni nič narobe, če se odločiš, da še ni čas za ta korak. Vedno imaš možnost, da poskusiš kasneje, ko boš morda bolj pripravljena. Pogum ni odsotnost strahu, ampak sposobnost, da kljub strahu sprejemamo premišljene odločitve.
Verjame, da boš sprejela odločitev, ki bo najboljša zate. Ne glede na to, kakšna bo ta odločitev, je pomembno, da si prijazna do sebe in sprejemljiva do svojih občutij.
Če želiš, mi lahko pišeš in javiš, kako ti gre!
Želim ti vse dobro,
Sara Špiljak, dipl. psihologinja (un)