Hej! Imam en problem. Vesela bom če mi bo kdo pomagal-še posebej kdo od odraslih...
Moja ati in mami sta ločena. Živim z mamo. Moj ati pa je poročen z mojo mačeho. Moj ati ima veliko denarja. Enkrat je napisal neko pogodbo ali nekaj, kjer piše da bova vso njegovo zapuščino dobila jaz in brat. Mačeha, ki mojega brata ne mara in ga velikokrat malo "zejbava" tega neve. Pač ona neve, da bo vse šlo k nama, ona pa nebo dobila nič. (Tako se je ati odločil) In zdaj me je strah, da ko bo ati umrl, da nama bo ona kej nardila al pa kej...
hvala
Uredništvo
Tina Toman

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena "zaskrbljenka"!
Najprej bi te želela pomiriti in hkrati spodbuditi, da probaš čim manj razmišljati o tem. S tem se boš soočala, ko bo do tega prišlo in upamo, da čim kasneje.
Glede dedovanja pa so stvari zelo jasne. Oče lahko tekom življenja še spremeni oporoko, zato to niti ni nujno dokončna njegova odločitevi in volja. Trenutno velja zakonodaja, da lahko vsak, ki je do dedovanja upravičen, zahteva nujni delež, kljub oporoki. Kako bo takrat, ko se bo to zgodilo pri vas, ne ve nihče. Zato predlagam, da se s tem čim manj obremenjuješ in uživaš v življenju.
Lepo bodi!
Tina Toman, prof. sociologije in uni. dipl. politologinja