zdravo
mene je strah mojega očeta in to mi nagaja pri učenju kaj naj naredim?
• Sv
Svetovalka Zoe
Zdravo...
nisem svetovalka ampak...kaj te oči/očka/ati tepe? Če te, pojdi takoj na Tom telefon in jih obvesti z tem (116 111 je telefonska). Verjemi v sebe! Za več informacij me kontaktiraj!
Svetovalka Zoe
• Uredništvo
Polona Kuzman

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen(a),
česa pa se bojiš? Si že govoril(a) z mamo o tem? Se lahko komu zaupaš znotraj družine? Stopi do šolske svetovalne delavke in se pogovori z njo. Strah vsekakor ovira učinkovito učenje in okrni zdravje. Verjamemo, da boš kmalu opolnomočen(a).
Polona Kuzman, univ. dipl. sociologinja in varstvoslovka
• me
merisa-halilo_22
ja to sam že rekla sam mi nč ne pomaga in trema mi se je povečala in ocenjevanje imam v sredo za glazbo in vem da mi nebo uspelo.
• Uredništvo
Polona Kuzman
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
trema je pozitivna reakcija v času procesa pripravljanja, zato jo zajezi z delom na snovi za glasbo. Če boš vložila trud v pomnjenje dela snovi je bolje kot da ne narediš nič. Časa imaš še dovolj, da si razporediš vse in poskusiš ujeti kar lahko. Težko je tik pred zdajci, a včasih uspe. Naša naravnanost je ključna, zato ti želimo, da bi preusmerila energijo v zanimanje za snov in ostalo prepustiš dogajanju.
Držimo pesti zate že danes.
Polona Kuzman, univ. dipl. sociologinja in varstvoslovka
• me
merisa-halilo_22
hvala za držanje pesti uspelo mi je (3 sam dobila) ja zdaj mam druge težave z očetom ker je ful nesramen in se krega z mojo mamo in sestro in mi gre na živce, sproti nemorem se skoncretrirati na pouk in vsi mislijo da je telefon ampak edino moja sestra misli da je bolezen ADHD.
hvala
• Uredništvo
Polona Kuzman
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Krasna novica, čestitamo ti za uspeh. Verjamemo, da ni lahko biti z mislimi pri učni snovi medtem ko okrog tebe divja družinski vihar.
A tako je vedno v življenju. Okrog nas ne zmanjka motilcev in kradljivcev naše pozornosti, a k sreči imamo moč in odgovornost, da jo usmerjamo v to kar si želimo. Sama si to dokazala in verjamemo, da ti bo še večkrat uspevalo. Vaja dela mojstra.
Glede ADHD diagnoze pa ne samodiagnosticiraj, niti tega ne dovoli drugim, ki za to niso usposobljeni.
Javi se nam še s kakim osebnim premikom, ki prinaša uspeh.
Polona Kuzman, univ. dipl. sociologinja in varstvoslovka
• me
merisa-halilo_22
okej se bom podrudila in hvala za nasvet .
jutri in v petek bomo prezentacijo imeli in jaz nisam naredila ker moja
sestra je delala svojo prezentacijo in jo rabim narediti notsoj ali pa dobim ena in preveč enk mam in si nemorem še ene privoščiti in moja mami bo zelo jezna.
kaj naj naredim?
• Uredništvo
Polona Kuzman
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
postavi se zase in povej, da je ta popoldan računalnik tvoj. Prezentacija je lahko kratka in naj bo jasna - z opornimi točkami. Nanjo se miselno pripravi pred pisanjem diapozitivov, da ne izgubiš preveč časa pri tem. Uspelo ti bo, če se boš odločila in take izkušnje so zidaki do tvojih drugih uspehov, za katere ne dvomimo, da sledijo.
Javi nam kako bo izpadlo. Kreativno popoldne, vreme je kot nalašč za to.
Polona Kuzman, univ. dipl. sociologinja in varstvoslovka