živjo,rabim vaš nasvet.Moja simpatija je izvedela da sem v njega, in me je zdaj zelo strah iti na treninge,tekme in tudi na svež zrak.Vse se je zgodilo en dan pred koncem zadnejga dne tekeme.Njegov frend mi je na sms napisal da ve da sem v njegovega frenda ( moja simpatija).Bila sem zelo šokirana da je on glih izvedel(od moje simpatiej frend) kako pa žal nevem.Edino kar me zelo jezi da je od moje simpatije frend lagal,ker pač ko sva si pisala po sms-ih mi je rekel da mu ne bo povedal.Bil je zadnji dan tekme in čeprav sem imela to zmešnjavo sem vseeno šla.Ko sem prišla so me njegovi frendi in fanjte začeli hecati oz. posmehovati in govorili da nisem zanjga,da sem preveč debela....Ko sem to slišala sem šla raje do mojih so tekmovalk in se pogovarjale rajši o tekmi.Me je pa tudi to presenetlo da ko so me njegovi frendi hecali njega ni bilo zraven da bi me hecal ali povedal da mu nism všeč (čeprav je bil na tekmi).Me je pa tudi to šokiralo da dva se večkrat pogledala in nasmejala drug drugemu.Občutek pa imam kot da je od moje simpatije frend lagal, ampak lahko je pa tudi res.Že par dni sem zelo zmedena ker nevem ali sem mu všeč ali ne.Ga pa tudi po tem kar se je zgodil sanajm lepe stavri o nejm.Drgač pa mi je ta simpatija ful všeč pa tudi lahko povem da je ist star kot jaz čeprav sem jaz starejša od njega za 11 mescev.Je pa zelo trmast, prijazen, in zelo otročiji
Uredništvo
Ana Lampret

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Če sem te prav razumela, te skrbi, da je tvoja simpatija od svojega prijatelja izvedela, da ti je všeč in da bi na to lahko odreagiral negativno. Njegov prijatelj je nekako uspel izvedeti in ti je pisal, da ve, da ti je oseba všeč. Ko si obiskala tekmo, si ugotovila, da za tvoja čustva ve že celotna ekipa. Tvoje simpatije ni bilo zraven, ko pa si ga srečala, pa se ti je večkrat nasmejal in te pogledal. Zmedena si, saj ne veš ali je ta fant od svojih prijateljev izvedel za tvojo skrivnost. Rada bi izvedela, kakšna čustva goji do tebe, vendar pa ne želiš tvegati, da bi se pred njim osramotila.
Praviš, da si bila zelo jezna na prijatelja, saj meniš, da je on tvojo skrivnost povedal naprej. Čisto možno je, da jim jo je povedal nekdo drug. Ko enkrat nekdo izda skrivnost, se ta začne hitro širiti in potem zelo težko ugotoviš, kdo jo je na začetku izdal. Tako nima smisla obtožiti prijatelja, dokler ne poznaš celotne zgodbe.
Omenila si, da te je fant večkrat pogledal in se ti nasmejal. To je lahko znak, da si mu všeč, lahko pa zgolj nakazuje na to, da te želi imeti za prijateljico. V vsakem primeru je dobro, da se pogovoriš s svojo simpatijo. V primeru, da še ne ve, je bolje, da izve od tebe kot od koga drugega. Tako je veliko manj možnosti za nesporazume, prav tako boš veliko bolj vedela pri čem si (npr. ali je med vama možno kaj več, ali zgolj prijateljstvo). V primeru, da so mu prijatelji že povedali, pa je prav tako dobro, da se na samem pogovorita. Lahko razjasniš celotno situacijo in zavrneš kakšne neresnične govorice. V obeh primerih boš na takšen način izvedela pri čem si in boš lažje presodila, ali se je z vajinim odnosom še smiselno ukvarjati. Omenila si, da je fant precej otročji in bi lahko na to negativno reagiral. Važno je, da veš, da si odreagirala zrelo in naredila vse v tvoji moči, da fantu, navkljub nerodni situaciji, samozavestno nakažeš svoje zanimanje.
Upam, da ti moj odgovor kako pomaga.
Lepo bodi,
Ana Lampret, mag. psihologije