Dober dan!
Vem, da so že počitnice in da v ta čas ni primeren za šolo, vendar ne je strah prihodnjega leta, ko grem v 6. razred. Problem je namreč v prijateljstvu. Do sedaj, ko sem se skregala z dvema prijateljicama, mi je ostala ena, ki je bila kdaj z drugimi, kdaj z mano. Tako takrat nisem bila popolnoma sama. A ta prijateljica, ki jo bom poimenovala D bo letos ponavljala razred. To pomeni, da vsakič ko se bom skregala s prijateljicama, bom sama, ker drugih prijateljev v razredu nimam. D se bo verjetno še vseeno družila z mano, a rabim nekoga, ki bo v šoli ves čas pri meni. V razredu ne najdem druge prijateljice, moji starši za ta moj strah že vedo. Kako bo prihodnje šolsko leto brez D? Nočem biti spet sama, kot sem bila lani, kaj naj naredim?
GM
Uredništvo
Eva Hršak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
če te pravilno razumem si v skrbeh glede prihodnjega šolskega leta, saj bo tvoja prijateljica in sošolka prihodnje šolsko leto ponavljala razred. Skrbi te, na koga se boš lahko obrnila, če bo kaj narobe.
Omenila si, da bo ta prijateljica ponavljala razred. To pomeni, da bo še vedno na šoli. Razlika bo le, da bo v drugi učilnici. Sicer pa bo še vedno tam in boš lahko v vsakem odmoru šla do nje, če jo boš potrebovala. Prav tako se bosta še vedno lahko družili po pouku. Vsekakor pa imaš še dve prijateljici v razredu, tako da popolnoma sama ne boš.
Sicer pa verjamem, da je v tvojem razredu še kdo, s katerim se ujameš. Če se do zdaj s temi sošolci nisi družila ti svetujem, da v prihodnjem šolskem letu pristopiš do njih. To je lahko priložnost, da bolje spoznaš še druge sošolce. Morda te presenetijo.
Sicer pa ti v primeru večjih težav svetujem obisk šolske svetovalne službe in razrednika, kjer boš lahko dobila kakšen nasvet in usmeritev.
Želim ti lepe počitnice,
Eva Hršak, mag. prof. angleščine in mag. prof. pedagogike