Dober dan,
ko sem bila na viberu so mi na eno skupino poslali vabilo da se vpišem v kanal. pač jaz sem šla tja not in tko. na začetku sem se ustrašila ker nisem vedela kok so dobile mojo telefonsko . pač tam notri so bile punce 10 let. ampak pol sem ugotovila da vem. k so pač od ene moje prijateljice sošolke. no v tisti kanal so dodali enega fanta janeza. in je bil ful nesramen. 12 let. govoru je kok smo vse grde pa neki klošarji. men to ni bilo všeč. zato sem šla na zasebno in mi napisala da naj neha.. pol mi je ves čas težil. (jaz ga ne poznam) in sem mu hotela poslat gif da naj mi neha težit ampak sem po nesreči poslala sliko na kateri sem jaz. pač pol mojega obraza. in k sem to pogruntala je že shranil sliko. pol je še neki časa govoril kok sem grda, ampak to me ni prizadelo. pol pa ko sem hotel sliko zbrisat sem jo zbrisala sama sebi. on jo je še vedno imel. zdak me je strah da bo on to sliko poslal komu al pa jo dal na splet. pol sem ga blokirala ampak ma še vedno mojo sliko. ampak je sam pol mojega obraza gor. fuuuul me je strah. kaj naj naredim? hvala za odgovor.
• Uredništvo
Anja Jularić

Odgovor svetovalke:
Vitka, lepo pozdravljena.
Najprej se ti naj opravičim, da si čakala na odgovor. Lahko razumem, da te je strah. Znašla si se v situaciji, ki je neprijetna in predvsem ni v tvoji kontroli. V resnici ne moreš nadzorovati kam bi lahko fant to fotografijo poslal ali objavil. Je pa objava in razpošiljanje fotografij drugih brez njihovega dovoljenja kaznivo. In kot takšno bi lahko zadevo prijavila na policijo, s podporo staršev.
Si o tem, kaj se ti je zgodilo, mogoče govorila s kom, ki mu zaupaš? Na primer s starši, prijateljicami, učitelji ali šolsko svetovalno delavko? Mogoče fanta pozna kdo od tvojih prijateljev, ki so bili v skupini.
To, kar je fant rekel tebi in drugim dekletom je žalitev in zmerjanje. In besede lahko ranijo in prizadanejo. Tudi če vemo, da nimajo kaj dosti opraviti z nami. V resnici povejo največ o osebi, ki to govori. Rada bi poudarila, da je to, kar se ti je zgodilo narobe in da zapisane besede niso resnične.
Kaj pa lahko narediš s strahom? Spregovori o tem dogodku s starši in prijatelji. Ko delimo neprijetne občutke jih odložimo in nam jih drugi pomagajo držati. Osredotoči se na vsakodnevne stvari in se skušaj čim bolj vrniti v svoje običajno življenje. Ko pridejo težke misli jih opazi in ustavi. Reči jim stop in jih spusti naprej. Nadomesti jih z drugimi.
Lahko se oglasiš še kaj tudi tu.
Objem.
Anja Jularić, mag. psihologije