Zadnje čase ne je zelo strah da bi me ustrahovali , zato ker podpiram LGBT skupnosti in mislim da sem edina na šoli . Začelo se je lansko leto, ko sem začela brati nek strip Heartstopper, potem pa sem ugotovila da govori o LGBT skupnosti. Od takrat naprej podpiram take ljudi, moji sošolci in sošolke pa se iz tega samo norčujejo. Kaj naj storim?
Uredništvo
Legebitra

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
Najprej hvala za tvoje sporočilo in zaupanje. Žal mi je, da se sošolci in sošolke norčujejo iz LGBTIQ+ oseb. Lahko razumem, da ti je neprijetno ali te celo straši na glas podpreti LGBTIQ+ skupnost.
Hkrati pa podporo LGBTIQ+ skupnosti lahko izkazuješ na različne načine – lahko to jasno in glasno izražaš navzven (mavrične značke, aktivno vključevanje v pogovore in zagovarjanje svojih stališč…), lahko pa je to tvoja notranja podporna drža, ki jo ne nujno deliš ali pa deliš le s tistimi osebami, ki jim zaupaš in se ob njih počutiš varne. Ni pravega ali napačnega načina biti podporna.
Je na šoli kakšna učiteljica ali svetovalna delavka, ki je LGBTIQ+ podporna in bi te lahko slišala? Odrasle osebe, kot so učitelji in drugi zaposleni na šoli, so lahko zelo pomembne, saj te lahko podprejo ali pa ti vsaj dajo občutek, da nisi sama. LGBTIQ+ podpornih oseb (tudi tistih, ki niso del LGBT skupnosti ampak so zavezniki) je po navadi več kot se zdi, žal pa se včasih ne upajo izraziti prav zato, ker je veliko ljudi do teh tem žal še vedno obsojajočih.
Če imaš še kakšno vprašanje sem na voljo.
Topel pozdrav,
Eva Mulej Vrabič, mag. zak. in druž. štud.
svetovalnica Legebitra
Be
Bela sova
Zakaj mislite da jih toliko ljudi sovraži ? Jaz in moja mami sva edini ki sva ally upam da sem prav napisala ....
Uredništvo
Pozdravljena,
razlogov za sovraštvo je lahko več in niso vedno enaki - od nesprejemanja drugačnosti, naučenega zgleda od drugih, verskih razlogov, do preprosto tega, da istospolno usmerjenost dojemajo kot nenaravno in napačno. Več o tem si lahko prebereš tudi na spletu, saj namen foruma tukaj ni, da bi odgovarjali na splošna vprašanja, ampak da pomagamo tebi in drugim v vaših osebnih situacijah, da vam je lažje.
Lahko pa se o tem pogovoriš tudi z mamo, saj je tudi "ally", kot si omenila. Zagotovo pa nista edini, ampak so še drugi, ki pa se ne izrazijo tako odprto.
Prijazen pozdrav iz uredništva
Go
Goba Jurček
Vem da jim je to čudno in ogabno . Ampak taka samo mislijo ker tega ne razumejo in za to jim je to čudno
Lp. Goba Jurček