Dan! Js velikrat gledam kriminalke. Danes sem gledala neko serijo kjer se je zgodil neki groznega in sicer ena punca je videla nekaj kar se je zgodilo njeni mami.
Mene je ful strah in ne morem si zbrisat iz glave tega kar je ona vidla.
• Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena!
Vesela sem, da si se odločila obrniti na nas. Iz tvojega sporočila sem razbrala, da te je kar si videla, šokiralo in prestrašilo, zato ni nenavadno, da čutiš strah in se videnega vedno znova spominjaš. Vedi pa tudi, da se bodo takšni močni čustveni odzivi s tvojim odraščanjem zmanjšali.
Da ti lažje ponudim pomoč in oporo sedaj bi te prosila še za nekaj več informacij. Bi lahko rekla, da te je po gledanju kreminalk večkrat strah? Zakaj misliš, da te je ta prizor še posebej prestrašil? Želela bi te tudi spodbuditi, da razmisliš, ali bi lahko svoj strah zaupala še komu v tvoji bližini – morda staršu ali starejšemu sorojencu. Prav tako ti predlagam da poskušaš premisliti zakaj tako pogosto gledaš kriminalke in ali bi lahko bili zate zanimivi tudi kakšni drugi filmi in serije z manj grozljivimi prizori.
Kljub temu, da ne moreš povsem izbrisati, kar si videla ti predlagam, da poskušaš odgovoriti na omenjena vprašanja. Morda boš tako uspela nekoliko zmanjšati svoj strah in obvladati svoje skrbi. Na njih si lahko odgovoriš pri sebi, se pogovoriš z bližnjo osebo ali ponovno pišeš nam. Z veseljem ti še v prihodnje nudimo oporo.
Lepo te pozdravljam,
Nina Šajt Duh, dipl. psihologinja (UN)