Pozdravljeni
Zaradi svojih vrstnikov sem se že večkrat zjokala ker so se kar z Nenada začeli spravljati name (besedno). S tem se srečujem že od vrtca.... Včasih sem vsak dan prihajala domov v solzah in ni mi bilo pomoči.... Stanje se še vedno nadaljuje le da se je sedaj vse preneslo na telefone.... Se vedno sem v solzah in to skrivam pred vsemi razen pred mojo bestico
Prosim pomagajte mi
Lp.
• Uredništvo

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Naj se ti najprej zahvalim, da si se obrnila na našo svetovalnico. Pišeš, da si že dolga leta deležna besednega nasilja s strani tvojih vrstnikov, za kar pa ne ve nihče, razen tvoje najboljše prijateljice. Žal mi je, da to doživljaš.
Vedeti moraš, da krivda za to dogajanje nikakor ni na tvoji strani. Za nasilje je vedno odgovoren tisti, ki nasilje povzroča. Medvrstniškemu nasilju ne bi smela in niti ne moreš biti kos sama. Praviš, da za to sicer ve tvoja najboljša prijateljica, kar je dobro, da se lahko tako vsaj nekoliko olajšaš. Vendar pa je vseeno zelo pomembno, da se o tem pogovoriš tudi z eno odraslo osebo, ki ti lahko pri tem tudi nekoliko bolj pomaga. To so lahko tvoji starši, svetovalna delavka na šoli ali kakšen drug učitelj, ki mu zaupaš. Prav tako pa je pomembno, da o tem spregovoriš tudi z nekom na šoli, saj je to problem celotne šole in pomembno je, da se kot institucija borijo proti kakršnemkoli nasilju. Če ne vedo, da se to dogaja, tudi ničesar ne morejo storiti glede tega oz. najverjetneje ne pristopajo tako aktivno k tej problematiki. Če ti ni prijetno, da bi se sama pogovorila s svetovalno delavko ali katerim izmed učiteljem, lahko za pomoč pri tem prosiš tudi svoje starše. Torej, zelo te spodbujam, da se o tem čimprej poskušaš z nekom pogovoriti.
Želim ti veliko poguma.
Nika Koder, dipl. psihologinja (UN)