js res nmorm vec ze vec kakor 10 let prezivljam isto usak dan se jokam zelim narediti samomor res nevem kaj vec sama s sabo in s svojim zivljenjem, sploh nevem kje zaceti
mami je kadilka oce pa usak dan popije 7piv ceprav ni pijan. mami je zivna ves cas zmeraj grozi da se bo ubila vsak dan znova isto poslusam in vsak dan se jokam gdaj bo vsega tega konec , v soli nimam pravih prijateljev vendar jih imam par s katerimi se imam lepo vendar se to ne dovoli da se druzim in me klice domov mami naj pridem da sm nespozobna debela da me ni sram
zelim le uzivati par trenutkov s prijatelji, sem zelo prekomerno tezka zelim to shujsati vendar zmeraj obupam
oce in mami me doksrat tepeta, zelo je bolece oce me je veckrat boksnil v glavo , mami je doskrat za kaksno uro izsla iz hise z avtom ko smo se kregali sploh nas mkce viditi vesela, potem pa je se sola saj mi gre dobro vendar je mami jezna ze pri 4, matematika mi gre slabo usi pritiskajo name nekateri ucitelji me ne marajo prevec stresa je zame hocm samo umret da bo usega trga konec res
ru
rumio
jaz sem imel podobno pa še več in mi je nekako uspelo se tega rešiti in na srečo me ni psihično uničilo. Psihično to zdržati, ko se dogajajo take stvari doma je res zelo težko zdržati, sploh več let. Jaz sem skoraj obupal potem sem pa videl, da mi manjka še par let, da bom polnoleten in ko si polnoleten greš lahko po svoje in si rešen vsega tega. Jaz sem se edino tako rešil tega in zdaj delam in sem v najemu in imam mir.
Upam, da ti bo ratal to zdržat kolikor boš mogla, pač to ne bo trajalo večno.
Ho
Hope
Mene so tudi pritiskali za šolo in tako ali tako nima veze.. Trenutno stanje je itk slabo. Tudi glede služb tako da se ne sekiraj. Težko je sploh ampak ko sem prebrala da doživljaš hudo nasilje je pa too much.
Tukaj so številke ki jih lahko pokličeš oz.ustanove
TOM telefon 116 111, deluje vsak dan od 12.00 do 20.00. Če vam je neprijetno telefonirati, jim lahko tudi pišete na e naslov: tom@zpms.si ali pošljete sporočilo v njihovo klepetalnico: https://www.e-tom.si/stopi-v-stik/.
SOS telefon 0801155, v primeru kakršnegakoli nasilja, lahko pokličete na to številko, vsak dan od 12.00 do 22.00.
Društvo za nenasilno komunikacijo, kjer bodo pomagali v primeru nasilja vsak delovnik med 8.00 in 16.00 na telefonski številki 031 770 120.
Zaupni telefon Samarijan, brezplačno, anonimno in 24 ur na dan, za klice v duševni stiski 116 123.
Brezplačni SOS telefon, 24ur/dan: 080 11 55. SOS zatočišče: 24 ur/dan: 080 11 55. Obe varni hiši delujeta in sprejemata ženske in otroke – žrtve nasilja. SOS osebno svetovanje: vsak delavnik od 9. do 15. ure: 031 699 333 (lahko vas pokličejo nazaj, da s klicem nimate stroškov; nudijo tudi pogovor s psihoterapevtko).Lahko se zaupaš tudi komu ki ga poznaš čeprav nažalost velikokrat ne naredijo dovolj. Upam da rešiš
Uredništvo
Jožica Barborič

Odgovor svetovalke:
Draga deklica,
verjemi, da zelo razumem tvojo stisko, tvoje občutke in tudi tvoj obup. Vendar pa je v vsej tej nezavidljivi situaciji zelo vzpodbudno to, da iščeš rešitve, kar je vsekakor dokaz in potrditev, da si borka, da se ne predaš zlahka. Seveda bi ti bilo lažje, če bi imela ob sebi človeka, ki mu zaupaš, ki bi ti bil v oporo, saj kot praviš, si pri vsem, kar se ti dogaja, čisto osamljena. Morda pa lahko poiščeš nekoga v svojem okolju, ki bi mu lahko zaupala. Ali imaš morda koga od sorodnikov, s katerim bi se lahko pogovorila, mu zaupala, da se vsaj malo razbremeniš? Kakšno teto, strica, sestrično, bratranca, babico, dedka?
Glede na to, da si šolarka, bi morda lahko našla koga tudi v šoli, s komer bi spregovorila o svoji stiski. Ali imate šolsko svetovalno službo? Če jo imate, bi bilo zelo priporočljivo, da zbereš pogum in potrkaš na vrata svetovalne delavke/delavca. Verjemi, da je tam zato, da ti bo prisluhnil/a in ti bo znal/a pomagati. Pogovor v pravi smeri je tisto, kar te razbremeni, te usmeri k drugačnemu razmišljanju in pomaga pri iskanju rešitev. To bi bil gotovo pravi korak zate.
Kaj pa še počneš poleg šole? Kaj te veseli? Glasba, šport, branje, ples ali nekaj povsem drugega? Biti aktiven na nekem področju človeku pomaga pri preusmerjanju misli in posledično tudi k boljšemu počutju. Ko si enkrat zastavimo nek cilj je pomembno, da naredimo načrt, kako ga doseči. Morda bi ti bilo v pomoč, da si narediš urnik za vsak dan, ki poleg obveznosti v zvezi s šolo, vključuje tudi aktivnosti, ki te sproščajo. Potem, ko je urnik narejen, je pomembno, da ga dosledno izvajaš. Nekaterim tudi pomaga pisanje dnevnika, da laže vztrajajo pri novih sklepih in načrtih.
Ko se boš odločila za naslednji korak v smeri iskanja rešitev, bom vesela, če mi to sporočiš.
Vse dobro ti želim, veliko poguma in vztrajnosti. Pazi nase in verjemi, da za dežjem vedno posije sonce.
Jožica Barborič, univ. dipl. psihologinja, specialistka klinične psihologije in realitetna psihoterapevtka