Pozdravljeni
Obračam se na vas ker ne vem kaj naj naredim
Da preidem na stvar:
Lansko leto po novem letu sem se nazaj vrnila k družini z vlakom bila sem skoraj 1 mesec pri fantu. Ko sem prišla nazaj so se začele težave z starši ker je malo mlajša sestra od mene se rezala in pojedla preveč raznih tablet imela je tudi samomorilne misli nakar so jo odpeljali v bolnico. Po nekem času sta se pa začela spravljati name kričala sta skoraj vsak dan name me pošiljala od hiše naj odidem kaj se čakam itd to je trajalo do junija 2024. Meseca julija je bilo najbolj katastrofalno saj sta se name se bolj spravljala oba takrat sem cele dneve samo jokala dokler nisem šla spat velikokrat sem se jokala tudi sredi noči ko sem se zjutraj zbudila se je stanje ponovilo spet sem se jokala od jutra do večera kar naenkrat sem prišla do te točke da nisem mogla več jest niti pit vse kar je bilo sem samo jokala in si želela oddati od take družine. Naslednji dan so prišli pome reševalci in me odpeljali v bolnišnico saj sem bila v preveč hudi stiski. V bolnišnici sem vse povedala kako so se do mene obnašali nakar so me zadržali v bolnišnici po 1 tednu so me premestili v drugo bolnišnico kjer sem bila 2 meseca. V bolnišnici nisem imela mira oče mi je pošiljal razna živčna sporočila na sms in se skregal z družino od mojega fanta. Deval je prijave policiji kot da jih pišem jaz policija je prišla potem meni v bolnišnico jaz nisem vedela zakaj se sploh gre sem bila spet živčna to je strajalo kar nekaj časa. Pisal je tudi v bolnišnico zdravnikom razne zadeve nakar se je vmešal se csd hoteli so ke dati v mladinski dom ampak oče ni želel da bi šla tja in vse preprečil. Ko sem prišla po 2 mesecih z bolnišnice se je mama takoj naslednji dan spravila name in kričala a naredila ji nisem nič od takrat naprej je šlo samo še na slabše da ne omenjam božiča da sem se jokala celi dan od jutra dokler nisem šla spat ker ga je uničil oče. Mama dela tudi razlike z mlajšo sestro se vse pogovarja in vse mene pa se nobeden poslušat noče nobenemu ni več mar kako sem kaj delam itd za vse sem sama skoraj vsak dan se mama spravlja name kok se vstane. Vse kar je se večinoma pogovarjam z fantom preko telefona ker se nobeden drugi noče prepovedali so mi tudi zahajati fantu sploh nočejo slišati zanj. Danes se je mama spravila name brezveze ko sem prišla s sobe je šla name in rekla zakaj jo podjebavam in delam živčno samo pit sem si šla vzet nič drugega potem je že kricat začela name jaz sem se začela jokat nobenemu ni več mar kako se v takšni družini počutim tudi suhtajo se proti meni. Mlajsa sestra ni pa nič boljša čisto se je spremenila mimo mene hodi kot da ne obstajam raje se pogovarja z mamo in svojimi sošolkami z mano ne spregovori niti besede vbistvu nobeden v družini ne spregovori niti besede z mano. Ne morem svobodno živeti ker se me samo kontrolira na vsakem vogalu par dni nazaj mi je še mama rekla naj se pogledam kakšna bajsa sem da naj neki naredim že enkrat na tem da nebom bajsa. Jaz res v tej družini več ne zdržim razmišljala sem tudi da bi se preselila h fantov družini a mi ne pustijo jaz pa takega vsakdanjega pritiska tule ne prenesem več pomislila sem tudi na samomor ker sem mnenja da me nobeden nebi pogrešal če umrem itak me vsi sovražijo za vse sem nula vse kar naredim je vedno vse narobe.
Prosim pomagajte
Uredništvo
Tina Rzeničnik Uršič

Odgovor svetovalke:
Draga Samanta, lepo prosim ne škoduj sama sebi. Nisi nula, dragocena oseba si, veliko dobrega in vrednega je v tebi. Že iz prebranega se občuti tvojo veliko stisko. Glede na to, da si že na pragu polnoletnosti imaš pravico, da o marsičem kar se tiče same sebe že odločaš sama. Lepo bi te prosila, da za svojo stisko in družinske razmere nekomu poveš, strokovnjaki so zato, da pomagajo ljudem v težavah. Pojdi do osebne zdravnice ali pa do šolske svetovalne službe in jim zaupaj svojo zgodbo. Le če boš o tem govorila ti bodo lahko pomagali. Takšnega psihičnega nasilja ne smemo dovoliti in prosim najdi pomoč. Bi lahko komu zaupala na ta način kot si pisala nam. Hvala, da si se obrnila na nas, a tako anonimno in preko spleta bo težko reševati tvoje težave. Potrebno bo, da se na nekoga obrneš osebno. Boš zmogla to? Ali imaš koga, ki bi ti pri tem lahko pomagal? Fantova družina? Prijateljica? Kakšen sorodnik?
Javi se še kaj in le pogumno dalje. Problemi so rešljivi, tudi če se kdaj zazdi drugače. Verjemi, da je lahko bolje, le dovoli si pomagati.
Lep pozdrav
Tina Rzeničnik Uršič, mag. psihologije, spec. klinične psihologije