Pozdravljeni,
že eno leto opažam stisko v mojem telesu. Ob pogledu na prijatelje vidim da so sproščeni se smejijo,ne obrememjuje z stvarmi kor se jaz. Notri nekaj ni okej da se nemorem sprostiti in res uživati v trenutkih ker mam v glavi da je nekaj narobi pa tut nepočutem se 100% okej. Ali je to možno odpraviti;kako ??
• Uredništvo
Sara Seršen

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena!
Hvala za tvoje vprašanje in da si se s svojo stisko obrnila na nas. Če prav razumem, zadnjo leto opažaš pri sebi stisko, ki jo občutiš v telesu, imaš različne skrbi, zaradi katerih se ne moreš tako sprostiti, kot bi si želela.
Vsi se kdaj soočamo s takšnimi ali drugačnimi stiskami, težavami. Tudi tvoji prijatelji skoraj zagotovo kdaj naletijo na kakšno težavo, ki v njih povzroči stisko, je povsem normalen del življenja. Pomembno pa je, da se naučimo čim boljše spopadati s stiskami, da nas ne ovirajo v našem življenju in pri doseganju naših ciljev. Svetovala bi ti, da raziščeš in si prebereš naš priročnik: https://live.editiondigital.com/e/221cpgqsc/prirocnik-kaj-lahko-naredim-da-mi-bo-lazje#!page1. V njem najdeš razloženo, kako se med seboj povezujejo naše misli, vedenja in čustva ter s kakšnimi tehnikami si lahko pomagaš. Če ti kaj ne bo jasno, bi potrebovala dodatne informacije ali še kakšno tehniko, nam napiši in ti bomo z veseljem posredovali več informacij.
Če ti je okej o tem govoriti, bi te prosila, če lahko malo več poveš, o stiski, ki jo doživljaš v telesu? Kakšno stisko občutiš in kje? Je to kakšna bolečina, občutek pritiska, kaj drugega? Ko si napisala, da se tvoji prijatelji ne obremenjujejo s stvarmi, kot se ti – kakšne stvari imaš tu v mislih? Na koncu si napisala, da se tudi ne počutiš povsem okej. Če prav razumem, si tu imela v mislih fizično počutje. Kakšne spremembe si opazila, kaj ni okej? Si mogoče tudi obiskala svojega osebnega zdravnika?
Vem, da sem ti sedaj zastavila kar nekaj vprašanj, hvaležna bom, če odgovoriš vsaj na kakšno izmed njih, bo pa pomagalo pri tem, da bomo lažje ugotovili, kaj te skrbi in kako se s tem soočati. V primeru, da ne bi želela, da je tvoj odgovor javno objavljen, lahko to dopišeš v začetku ali na koncu sporočila in bodo v uredništvu skrili vprašanje, ga ne objavili na naš forum ter ga meni posredovali v mailu.
Lepo bodi,
Sara Seršen, mag. psihologije