Zivjo
sem 9.r in sem letos delala raziskovalno nalogo. Nasa sola je zelo zavzeta za mlade raziskovalce bolj podrobno uciteljica biologije. Naprimer letos je bilo 10 nalog od tega 8 uvrscenih v 1. Krog. Nam pa uciteljica ves cas govori naj ne zgubimo pohval saj nam daje neke tocke za pridobitev stipendije za nadarjene. Zanima me kaj so pogoji (razrn stvari kot so slovensko drzavljanstvo pa te basic stvari)  saj jih nikjer ne najdem in zanima me zakaj nam to govori saj sem prebrala da jo lahko dobis le od 2. Letnika naprej. Ampak zakaj bi nam pri tem v tem primeru pomagale raziskovalne naloge iz osnovne sole?!!?
zanimajo me pogoji na kratko saj sem kar prevej prebrskala splet in ne najdem.
lp
• Uredništvo
Lea Prinčič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Verjetno govoriš o Zoisovi štipendiji, ki jo lahko pridobijo dijaki z izjemnimi dosežki. Usmerjam te na povezavo, kjer si lahko prebereš nekaj več o pogojih za pridobitev te štipendije. Ob prehodu iz osnovne na srednjo šolo tako lahko dobiš štipendijo, če izpolnjuješ splošne pogoje (obstaja 5 splošnih pogojev, o katerih si lahko prebereš na omenjeni povezavi), če izkazuješ izjemni dosežek ter če dosegaš povprečje ocen najmanj 4,70 v zadnjem razredu osnove šole. Več o posebnih pogojih si prav tako lahko prebereš na omenjeni spletni strani pod ustreznimi zavihki. Zoisovo štipendijo lahko prejemaš že v prvem letniku srednješolskega izobraževanja.
Lea Prinčič, mag. psihologije
• Dj
Djdhbsjs
Neeeee govorim o stipendiji za nadarjene (ne zoisova) kr na zoisovi naprimer ranis nagrade umes k pa pr za nadarjene pa ne.
• Uredništvo
Lea Prinčič
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
v tem primeru ti svetujem, da se obrneš kar direktno na občino, ki to štipendijo podeljuje. Na spletu lahko najdeš njihove kontaktne podatke.
Lea Prinčič, mag. psihologije