Zivjo!
upam da bom tukaj dobila odgovor ker nikjer nic o tem ne najdem.
js grem zdej v 2. Letnik gimnazije in imam drzavno stipendijo.
Najprej me zanima ali je res, če ti denar ostaja na računu, da ti zmanjšajo štipendijo?
zdej pa me zanima ce moram jaz oddat vlogo za povisanje stipendije ker imam povprecno oceno 4,4. Pac tist dodatek za ocene. In eni pravijo da mores dat vlogo, drugi pa da to na socialni sami vidijo ocene.
pa se to. A rabim za novo solsko leto, tdat novo vlogo za drzavno?
hvala
Uredništvo
Polona Kunstelj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
hvala za tvoje vprašanje, saj sem prepričana, da bova z odgovori pomagali še komu.
Glede na to, da odločbe v zvezi z državnimi štipendijami izdaja Center za socialno delo (CSD), je vsekakor to tista institucija, kjer ti bodo znali najbolj podrobno posredovati vse ustrezne informacije. Na odločbi je namreč običajno podpisana oseba, ki vodi postopek, kar pomeni, da pozna tvojo individualno situacijo in lahko preveri vse podatke zate, zato je smiselno, da pokličeš, pišeš na njen elektronski naslov kar pristojni osebi.
Jaz ti bom na tvoja vprašanja lahko odgovorila bolj splošno. Če že imaš izdano odločbo, za novo šolsko leto ni potrebno ponovno oddati vloge, tudi potrdila o vpisu ne, saj ima CSD dostop do podatkov Centralne evidence udeležencev vzgoje in izobraževanja (na kratko CEUVZ).
Vsekakor pa ti priporočam, da osebi, ki je vodila tvoj postopek, v elektronskem sporočilu ali priporočeno, posreduješ fotokopijo spričevala z ocenami, kot v dokazilo za upravičenost glede morebitnega zvišanja višine štipendije.
Na tvoje vprašanje glede prihrankov (oz. morebitnih nakazil za delo preko Študentskega servisa) ti žal ne znam odgovoriti. Vem, da obstaja cenzus do kakšne vsote so lahko prihranki na tvojem tekočem računu, a najbolje bo na tvoje vprašanje odgovorila pristojna oseba na CSD, tako da kar pogumno pokliči in povprašaj. Na naslednjem linku imaš navedene kontakte: https://www.csd-slovenije.si/.
Čestitam ti za uspešen zaključek šolskega leta, hkrati pa ti želim lepe in varne počitnice.
Vse dobro želim.
Polona Kunstelj, univ. dipl. socialna pedagoginja