pozdravljeni,
V sedmem razredu osnovne šole sem sodeloval na natečaju "postani donavski umetnik". osvojil sem 3. mestu na nacionalnem izboru. Zanima me, ali bi lahko na podlagi tega dobil štipendijo v srednji šoli.
hajlepša hvala za vaš odgovor
lep pozdrav
• Uredništvo
Barbara Možina

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
super dosežek - čestitke! To je lahko lep plus v tvoji prihodnji izobraževalni poti. Predvidevam, da sprašuješ za pridobitev Zoisove štipendije. Ta se dodeljuje na podlagi nadpovprečnih dosežkov in ocen.
Običajno velja, da če si usvojil 1.-3. mesto na nacionalni ravni na uradno priznanem natečaju, lahko to priložiš kot dokaz dosežka. Če ga komisija šteje kot nacionalno priznanje s področja umetnosti, ga torej lahko uporabiš. Seveda pa so pomembne tudi tvoje ocene, povprečje mora biti najmanj 4,1.
Če še vedno nisi prepričan, ali če potrebuješ pomoč pri izpolnjevanju obrazcev, se obrni še na šolsko svetovalno službo.
Vse dobro ti želim
Barbara Možina, mag. prof. pedagogike