Hej! Vidla sem eno podobno objavo tuki ampak useen prosim da odgovorite.
Pac ce js vidim kazga fanta mi je ful vsec njegov stil oblacenja in pol hocem bit tut js tko oblecena. Pac al pa naprimer ce sm fenica enga pevca al pa igravca k ma nek stil oblacenja, je men ful kul in pol js tut hocem bit tko oblecena-ampak je fantovski stil.
lp
• Uredništvo
Klara Pinter

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Pišeš o tem, da ti je všeč fantovski stil oblačenja in da si tudi ti želiš biti tako oblečena. Če prav razumem, imaš pomisleke glede tega, ker je to fantovski stil, ti pa si dekle? Ali te morda skrbi kaj druga glede tega?
Ko opazujem mladostnike, vidim, da so stili oblačenja zelo različni in da se marsikatero dekle oblači tudi bolj "fantovsko". S tem se mi ne zdi nič narobe, pomembno je, da se dobro počutiš v svojih oblačilih.
Lepo bodi,
Klara Pinter, mag. zakonskih in družinskih študij