Moji starši imajo takšen stereotip in misijo, da je to res, da geyi so večinoma poženščeni in niso možati v pravem pomenu na nek način. Je to res in zakaj so nekateri geyi poženščeni? Stereotip je tudi, da non-binery, queer imajo včasih mentalne težave s sabo in s svojo identiteto in da še vedno biološki spol določa identiteto?
hf
hfgwdfhbv
živjo!
moje mnenje je, da to seveda ni res. osebno sicer ne poznam veliko gejev, ampak sem prepričana, da obstajajo tudi zelo "možati" geji. je pa tudi res da ne vem čisto kako bi ti definiral/a besedo "možat".
Drugi stereotip, ki je bil omenjen pa se mi iskreno zdi čisto brez veze in totalno homofobičen. mislim, da mentalne težave nimajo nič s spolno usmerjenostjo. Tudi mislim, da je identiteta lahko drugačna od biološkega spola, če se oseba res tako počuti. za zmišljevanje je seveda drugačno.
se enkrat, to je moje mnenje ampak upam da sem ti kej pomagala.Citiraj
st
ster
Da naloga možatega moškega je to da je heteroseksualen (da mati, torej ženska je prvi objekt ljubezni) ker da moški in ženska sta ustvarjena za skupaj, da svojo žensko zaščiti, da je on gospodar in služi svoji ženski in je provider zanjo in za svoje otroke. Da geyi tega pač ne morejo. Neke študije so bile, da transspolni ljudje imajo več mentalnih težav?
To sicer nima povezave, ampak so mogoče tipični slovenci tudi ker imajo stereotip do tujcev? Da slovencev je 2 milijona, od tega niso vsi avtohtoni slovenci, nekateri so priseljenci, ki so pridobili državljanstvo, ampak še vedno prakticirajo svojo kulturo in vero (muslimansko, pravoslavno ...) Nekaj slovencev živiv tujini in ima državljanstvo druge države. Da druge države imajo več milijonov prebivalcev kot mi in si lahko bolj privoščijo priseljevanje kot mi, da Slovence so zgodovinsko vedno hoteli uničiti,če slovenci ne bomo pazili, bo slovenski narod lahko izumrl ali slovenci ne bodo več največja narodna skupina v Sloveniji ali pa bodo postale narodne manjšine tujcev?Citiraj
Uredništvo
Leopold Štefanič

Odgovor svetovalca:
Lep pozdrav!
Stereotip je v svojem bistvu posploševanje večinoma nepreverjenih, površnih sodb o neki skupini ljudi ali skupnosti. Pomembno je, da stereotipi ne upoštevajo individualnih razlik med ljudmi in s tem izkrivljajo stvarnost. Tvoji starši torej na podlagi gejev, ki ne ustrezajo vlogi, ki jim jo je družba pripisala, mislijo, da to velja za celo skupnost. Ker smo si ljudje različni zagotovo obstajajo geji, ki niso možati v smislu, kot družba to od njih pričakuje. Ali pa queer osebe, ki imajo stiske v svojem duševnem zdravju. In tudi ravno obratno, zagotovo obstajajo geji, ki so za družbo »ustrezno možati«.
Glede biološkega spola, ki določa identiteto pa nekako takole. Spol je v bistvu precej zapletena stvar, ki jo sestavljajo družbeni spol (kjer se skrivajo stvari kot so spolne vloge, torej npr. moški je tisti, ki se ukvarja s popravilom avtomobila. Ali pa spolni izraz, recimo edino ženske lahko nosijo krila), tvoja spolna identiteta (kako ti sam_a občutiš tvoj spol) in biološki spol (od tvojih kromosomov, hormonov, spolnih organov, itd.). Nobeden izmed delov, ki na koncu sestavljajo tvoj spol, ne določa drugega, so pa vsi medsebojno povezani.
Upam, da ti te je to v pomoč :).
Leopold Štefanič, uni. dipl. pedagog in andragog
Društvo informacijski center LegebitraCitiraj
st
ster
Lahko še odgovor?
Uredništvo
Pozdravljen, ster,
prosim sporoči, ali pričakuješ odgovor svetovalca na tvojo drugo objavo?
Rzumeli smo jo bolj kot razpravo z vrstnikom ...
Kakšno konkretno vprašanje še imaš za svetovalca?
Lep pozdrav iz uredništva.Citiraj