dober da
mene zanima kako je če imaš status sportnika.
Namrec jaz sem imela letos status(8razred)in tudi drugo leto ga bom tudi imela, zato me zanima kako je potem pri vpisu v srednjo šolo. Nekateri pravijo da ti status doda 10 točk pri vpisu na srednjo šolo, zanima me kaj vi pravite in kako to poteka.
hvala
Ki
Kiki
Status ti ne doda točk kolikor jaz vem pri vpisu v srednjo. Edino za športno gimnazijo je status obvezen, da te sploh sprejmejo.
Uredništvo
Urška Koštomaj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
pri vpisu v srednjo šolo se pri omejitvi vpisa upoštevajo ocene 7., 8. in 9. razreda. Če je več kandidatov z enakim številom točk, se upoštevajo še točke NPZ-ja.
Status športnika ti ne prinese več točk pri vpisu razen pri vpisu na srednje šole s športnim oddelkom. Tam se poleg zgoraj omenjenih pogojev za vpis upoštevajo še točke statusa športnika A ali B.
Vedno ko boš pregledovala šole ali kasneje fakultete, preveri kakšni so vpisni pogoji za sprejem. Le-ti se lahko med šolami razlikujejo.
Lep pozdrav,
Urška Koštomaj, mag. psihologije