V srednjih šolah koliko se upošteva status nadarjenega? Nekateri so rekli da je profesorjem vseeno za ta status in jim je zgolj pomembno da sodeluješ pri pouku si zapisuješ snov redno delaš domače naloge in si na ocenjevanje pripravljen, torej da vse dijake obravnavajo enskovredno ne glede na ta status? V osnovni nekateri učitelji ta status nadarjenega upoštevajo namreč.
• Uredništvo
Urška Koštomaj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen/a,
v srednji šoli je glede nadarjenih dijakov lahko drugače kot v osnovni šoli. Nekatere srednje šole ponujajo status nadarjenega, druge ne. Tiste, ki jih imajo, imajo  verjetno nekakšne pogoje pridobitve ter ohranjanja omenjenega statusa. Če te zanima več ti svetujem, da kontaktiras želeno srednjo šolo in vprašaš kako je pri njih glede statusa nadarjenega dijaka.
Ima pa vsaka srednja šola v sklopu predmetnika in izven predmetnika (v obliki projektov) dovolj možnosti, ki jih nadarjeni dijaki lahko izkoristijo za razvoj svojih sposobnosti. Učitelji takšne dijake opazijo že tekom pouka in jim predlagajo dodatne stvari. Ima pa dijaki, ki so uspešni tudi izven šole, možnost statusa kulturnika ali športnika, ki prav tako omogoča določene ugodnosti. Za tiste res zaposlene, ki zaradi svojih sposobnosti manjkajo pouk pa se pripravi osebni izobraževalni načrt.
Želim ti vse dobro!
Urška Koštomaj, mag. psihologije
• St
Sttttt
Kaj ni tako, da ta status se že ob vpisu avtomatično prenese v srednjo šolo in se v srednji nadarjenih več ne odkriva in so samo tisti iz osnovne že avtomstično v srednji? Nanakaterih šolah so rekli da tega profesorji ne upoštevajo in imajo samo dva krat na leto neko delavnico pri svetovalni?
• Uredništvo
Uredništvo
Pozdravljeni,
svetovalka je zgoraj že odgovorila na tvoje vprašanje. Ker svetovalnica ni namenjena splošnim razpravam, bomo naslednja podobna vprašanja brisali. V kolikor pa imaš svojo lastno stisko, nam zapiši konkretno situacijo, da ti lahko svetujemo.
Prijazen pozdrav iz uredništva