zdravo,sem Lana! moji starsi se morda ločujejo moa mami si pise z 37 letnikom pisala sta si moa mami se mu je zlagala da je sla po cigarete.V resnici je bila doma na balkonu in kadila.uprasal jo je "jel volis sex" in ona odgovori "ko ga ne voli",potem sta si pisala uprasal jo je katero pozo moa mami rece .... Pol sta se zmenila da gresta na kavo jutri v sredo 3.5. on je reku da bi jo posil moa mami se je srinjala potem ji je napisal da naj gre v kopalnico in slika svoje "prsi" ona je slikala z veseljem in se zaklenila se je v kopalnico da bi on "drkal na njo" in seveda potem ko je prsla iz kopalnice sta se z ocetom kusvala potem je mogel oce na stranišće ceprav bi rabil pomoc mu ni hotela pomagat (operacijo je imel strgano misico mel/ma) med tem casom je moa mami poslala mu kot da ga poljublja ko je oce prsel iz strnišća se je mami cudno vedla z Nenadom sepravi njen fant ali kaj je mu je napisala "lepo spi medo ljubim te" in on enako. vceraj je se rekla da je moj fant rekel "da bi me ubil" vceraj sem ga poklicala in pokazala jokati sem se zacela ker sta tui moa mami in oce ze porocena ze 17 let skor poznata se pa ze vec kot dvestletji  in mi je blo zelo hudo nisem mogla spati do 5:00 zutrai samo fant mi je takrat obstal ob stari bil je buden do 5;00 z mano danes sem povedala svojemu bratu dvojcku in nevem kako naprej.ZELO ZELO ZELO sem zalostna da je moa mami taka ce povem poresnici ji bi rekla "j*** se mrs k*** kak si lah taka do ocija"
• Uredništvo
Maja Krajnc

Odgovor svetovalke:
Draga mladenka,
bolj ko berem tvoje pisanje, manj razumem. Skušala sem brati na glas, pa je vse tako nerazumljivo, da sploh ne vem, kaj želiš vprašati.
Kolikor sem lahko razbrala, gre po tvoje za to, da se tvoja mama dopisuje z nekom in da z njim tudi komunicira na različne načine. Ne veš zagotovo, kaj je vse to.
Mislim, da je najbolje, da prepustiš probleme staršev njim. Onadva sta tista, ki jih morata reševati in ne ti. Verjamem, da ti je hudo, ker imaš občutek, da bi se oče in mama lahko ločila. Bojim se, da pri tem ne moreš prav nič pomagati. Ni nujno, da vsak nesporazum, ki se zgodi v zakonu, pripelje do ločitve. Morda tudi ta ne bo. Zato se skušaj umiriti in verjeti, da bosta oče in mama rešila ta svoj problem tako, da ne bosta prizadela tebe in tvojega brata dvojčka.
Zato glavo pokonci in nikar se ne vmešavaj v stvari za katere so odgovorni odrasli. V tem primeru tvoj oče in mama. Lahko pa mirne duše vprašaš mamo, ali te upravičeno srkrbi njuna morebitna ločitev. Morda te bo odgovor presenetil v pozitivnem pogledu. Včasih se problemi zdijo večji in hujši, kot pa dejansko so.
Res ti želim, da se bodo stvari uredile tako, da bo za vse vpletene  prav in najbolje.
Prav prisrčno te pozdravljam in želim vse dobro.
mag. Maja Krajnc, univ. dipl. sociologinja in politologinja