Zdravo. Torej jaz imam fanta, skupaj sva pa 5 dni. Ker si z starsi (recimo) zaupava sva jim povedala (jaz mojim, on svojim) in njegovi starsi so novico lepo sprejeli, moji pa delajo probleme. Na kocki je bil tudi razredni izlet v Rim za nekaj dni, da ne bom smela tja. Ker tako komplicirajo po "novem" uradno nisva par. Sva pa par za naju in nekaj najinih kolegov. Čeprav govori, da mu je tako vredu, čutim, da temu ni tako. Mi daste kak nasvet kako rešit to zagato? Ker vem, da mu ni všeč, ko mora on mene in jaz njega zatajiti bi se mu rada na nek način odkupila in rešila to. To da bi se še enkrat pogovrila s starši odpade, ker so res proti zvezi in bi vse res samo še poslabšala (že zdaj po njunih navodilih ne bi smela sama iz šole domov, pa vseeno hodiva, česar bolj očitnega kakšno držanje za roke strogo odpade). Strinjam se z njimi, da se poznava le 1 mesec (1. letnik na isti srednji šoli) in sva "mogoče" premlada (če gledamo najine vrstnike, absolutno ne), ampak sva vseeno zaljubljena in nekako se morava spoznati, kajne? Upam, da mi lahko res svetujete, saj se mi zdi, da to fantu res ni všeč in se mi zdi, da se mora on v zvezi prilagajati samo meni. *vem, da če je zaljubljen res bo počakal, vendar se RES BOJIM, da bo to predolgo in ne bo hotel več čakati in bo razmerje končal. hvala
Uredništvo
Barbara Možina

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
razumem tvojo stisko, vendar razumem tudi tvoje starše. S fantom se poznata zelo malo časa, prav tako sta zelo mlada in seveda jih je strah, da bi hitela v stvari, za katere še nista pripravljena. Seveda ne morejo prepovedat vajine zveze in tudi ne vajinih čustev, lahko pa omejijo stike (kar predvidevam, da je tudi namen prepovedi odhoda na izlet).
Če ponovni pogovor ne pride v poštev, ti predlagam, da počakaš nekaj časa, da vajino razmerje ne bo več tako sveže. Tako bosta tudi starša videla, da mislita resno in da ni to samo kratkotrajna veza.
Glede fanta pa - on pravi, da ga to ne moti, zato bi mu jaz na tvojem mestu zaupala. Vsekakor sta komaj na začetku razmerja in prišla bosta še do kakšnih večjih ovir, če se imata rada, jih bosta skupaj premagala. Je pa vsaka zveza oziroma odnos nenehno prilagajanje in iskanje kompromisov. Upam si trditi, da bosta prišla v situacijo, kjer pa se boš morala ti prilagoditi.
Vse dobro vama želim.
Barbara Možina, mag. prof. pedagogike