Pozdravljeni,
Že nekaj časa imam občutek da staršem ni najbolj vsec ce jim recem da bi sla z kaksnim fantom ven. Nekaj casa nazaj sem imela in se zmeraj imam tezave z anksioznostjo zato se bojim starše vprašati če bi lahko šla ven s kakim fantom.Prosila bi če mi pomagate nejti način. Lp
Uredništvo
Zala Tacol

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena,
zanima te, kako starše vprašati, ali se lahko srečaš s fantom. Praviš, da imaš občutek, da staršem ta ideja ni najbolj všeč.
Zelo verjetno je, da starša nista proti srečevanju s fanti, skrbi pa ju tvoja varnost in tvoje dobro počutje, zato te hočeta zaščititi. Mogoče lahko nekaj njune naklonjenosti pridobiš s tem, da jima poveš kje in kdaj bi se s fantom dobila ter kdaj se vrneš domov. Poveš na primer, da gresta na limonado v center mesta ter da boš do sedmih zvečer gotovo že nazaj doma. Tako bo starša manj skrbelo in ugibanja o tem kje se potika njuna hči ter kdaj se vrne, ne bodo potrebna. Seveda to pomeni, da se moraš dogovora o času prihoda domov tudi držati.
Poleg tega je pomembno tudi kdaj staršem predlagaš srečanje s fantom. Srečanje "napovej" vsaj kak dan vnaprej, za to pa izberi trenutek, ko sta starša dobre volje. Tako boš imela več možnosti, da bosta novico sprejela z odobravanjem in ne s slabo voljo.
Predvsem pa bodi pogumna in staršem zaupaj tudi svoje občutke - tako, kot si zapisala v vprašanju: "Občutek imam, da vama ni najbolj všeč, če rečem, da bi šla s kakšnim fantom ven. Je to res ali si to samo domišljam?" Iskrena in odprta komunikacija je najvčekrat najboljša izbira.
Veliko sreče ti želim. Če pa imaš še kakšno vprašanje, ga zapiši in poskusila ti bom odgovoriti.
Vse dobro,
Zala Tacol, univ. dipl. socialna pedagoginja