Pozdravljeni, zanima me ali je to normalno da imam kot otrok še v srednji šoli starševski nadzor in to 45min. Zaradi tega tudi velikokrat ne vidim pomembnih stvari ki jih učitelji pošljejo ker jih enostavno ne morem. Lep pozdrav
• Uredništvo
Ajda Busija-Novak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Govoriš o starševskem nadzoru na računalniku? Malo si nejasno zapisala. Verjetno ni povsem nenavadno, starši te želijo verjetno obvarovati pred izgubljanjem časa na internetu in menijo, da lahko v svojem prostem času počneš tudi druge stvari. Če to vpliva na tvoj uspeh v šoli ter zaradi omejitve včasih ne dobiš pomembnih informacij, bi se lahko morda s starši dogovorila, da imaš 45 minut na dan za socialna omrežja in druge prostočasne stvari, Teams / email (oziroma kanal, ki ga učitelji uporabljajo za komunikacijo z vami) pa tudi po tem, ko že porabiš svojih 45 minut na dan. Če malo pobrskate po spletu lahko najdete tudi aplikacije, ki lahko omejijo rabo interneta, vendar pa ne blokirajo izbranih aplikacij. Ali pa se dogovorite tako, da ti zaupata, da boš sledila dogovoru, vendar pa ti ne smeš izrabiti njunega zaupanja.
Lep pozdrav,
Ajda Busija-Novak, mag. psihologije