Dober dan.
Znašla sem se v grozni stiski in srce mi bo skočilo iz prsi. Sploh ne vem kje naj začnem. Moja starša se pogosto kregata zaradi čisto brezveznih stvari npr. Če mi nekaj ni všeč se zaradi tega skregata, zaradi čisto nepotrebnih stvari. Nekaj časa se razumeta super imata obdobje ko se skregata skoraj do ločitve in v meni to vzbuja neoposen stres in skrb. Ko sekrehata vedno doživim napad panike in tesnobe ne morem se kontrolirati slabo mi postane ne morem dihati jokati se začnem imam občutek, da ne bo infarkt v glavnem tesnoba. Zdaj sta bila oba doma in sta se skregala in oče je šel v službo čeprav bi moral imeti dopust mama pa tudi po po svoje. Tega več ne zmorem da sem v taki stiski vedno bolj imam strah, da se bosta ločila ker že sama vidim, da to ne bo več šlo in sem samo v strahu. Zaradi strahu, da se bosta ločila me je strah hoditi na družinske izlete itd.  Zaradi kreganja. Vsak ima svoje mišljenje in ne najdeta skupne rešitve. Zaradi tega sem v grozni stiski.
Hvala
• Uredništvo
Tina Rzeničnik Uršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Razumljivo je, da se te prepiri med staršema dotaknejo in da si v stiski zaradi tega, saj ti je mar zanju in za vašo družino. Otroci žal ne morejo reševati težav staršev, seveda pa prepiranje ne vodi neposredno v ločitev. Večkrat otroci prehitro sklepate o tem.
Dobro zate bi bilo, da te tvoje stiske, tesnobo in skrbi nagovoriš z njima. Da jima odkrito poveš to, kar si zapisala tukaj. Bi to zmogla?
Fino je, da starši kolikor se le da rešujejo težave na samem in v karseda mirnem vzdušju, brez da vpletajo v to otroke, ko le-ti niso neposredno udeleženi. Tudi to bi bilo dobro da jima poveš - da te to moti in nadalje skrbi, tako kot si zelo lepo opisala.
Lahko predlagaš pogovor skupaj ali pa najprej z vsakim posebej, kakor ti bo lažje.
Vsekakor pa se mi zdi zate najbolje, da o tem spregovoriš, saj se starša mogoče sploh ne zavedata v kakšno stisko te spravita.
Če boš želela se le še javi in povej kako ti gre.
Lep pozdrav,
Tina Rzeničnik Uršič, mag. psihologije