Dober dan!
Imam eno težavo in rada bi se nekomu zaupala. Moja starša se ogromno prepirata. Dan se zjutraj začne z kreganjem in meni je to grozno. Sploh ne vem kje naj začnem. Moja mama nekako vedno začne prepir in se mi zdi, da to dela zanalašč kot neko izzivanje. Danes nameravamo iti nekam in sem si oblekla eno majico in sem vprašala starša če je v redu majica in je oče rekel ja, da mi lepo paše potem pa mama ja če ata pove da je v redu potem mora biti tako. Itak je ata zameril in preveč hitro zameri in potem je še vse samo huje. Res mi ni fajn, ker se mi zdi, da mama zanalaš želi začeti prepire ali pa na morju smo se kopali v morju je oče bil slabe volje in ga je mama zanalašč poškropila z vodo tak malo za šalo in je še samo bolj zameril in se do konca dneva ni pogovarjal z nikomer. Potem mama vedno govori, da smo ena družina, ki se samo krega in da si gremo že vsi doma na živce in da komaj čaka da bo v službi, da ne bo doma rabila poslušati kreganja. Nenehno me je strah kdaj bo naslednji prepir in sem vedno neka tesnobna. Ne morem tako živeti zaradi sekiraja hujšam in izgubljam na teži. Kaj naj naredim?? ŽIVIM V STRAHU .
Uredništvo
Maja Krajnc

Odgovor svetovalke:
Draga mladenka,
razumem tvojo tesnobo in tvoj strah. Kako to rešiti? Najprej si dopovej, da ti nisi čisto nič kriva za nesoglasja med staršema. Potem pa, ko boste skupaj pri večerji, mirno spregovori o tvojem strahu in tesnobi in seveda o vzroku, ki ju povzroča.
Ne morem predvideti, kako se bosta starša odzvala, je pa prav, da jima poveš za svoja občutja. Morda bo težko zbrati toliko moči, da boš povedala, je pa potrebno. Stanje kot je sedaj te preveč obremenjuje, da ne bi ukrepala.
Res ti iz srca želim, da bo tvoja izpoved spremenila stvari na bolje in bosta strah in tesnoba izzveneli. Včasih starši zaradi svojih težav pozabijo, da trpijo tudi njihovi otroci in tega preprosto ne vidijo. Zato jim je potrebno odpreti oči. Mirno, s premišljenimi besedami opisati stanje v katerem si.
Prav prisrčno te pozdravljam in želim vse dobro.
mag. Maja Krajnc, univ. dipl. sociologinja in politologinja
mi
mia
rada igram rokomet