Zdravo. Stara sem 23 let moj partner je od mene starejši 8 let. Razumeva se super. Vendar me zanima ali je 8 let velika razlika?
Hvala.
• Uredništvo
Anja Knez

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena, "Sonce",
vesela sem, da si se s svojim vprašanjem in skrbjo obrnila name. Če te prav razumem, imaš partnerja, ki je od tebe starejši 8 let. Sicer se dobro razumeta, a te skrbi, da bi bila starostna razlika med vama prevelika. Imam prav?
Verjetno si že slišala koga reči, da ljubezen ne izbira let. To pomeni, da je težko izbirati, v koga se bomo zaljubili in vkalkulirati vse karakteristike, ki bi jih naš idealen partner moral imeti (npr. starost, zunanji videz, osebnostne lastnosti in podobno). Pomembno je, da so naša čustva tista, zaradi katerih vemo, da smo našli osebo, s katero bi želeli vstopiti v partnerski odnos in z njo ostati. Pogosto naš partner na koncu nima vseh idealnih potez, ki smo jih sprva pripisovali našemu idealnemu partnerju, a če so naša čustva pristna, če do partnerja gojimo tisto nekaj več, ta čustva marsikaj odtehtajo.
Pomembno je, da se s partnerjem v odnosu razumemo; da je partner tisti, ki nas podpira, v katerem imamo dobrega prijatelja, mu lahko zaupamo in do njega gojimo tista najglobja čustva. Kot je razbrati iz tvojega zapisa, se s partnerjem super razumeta. Pomislek imaš samo zaradi let, kajne?
Na tvoje vprašanje težko neposredno odgovorim, saj si samo ti tista, ki resnično veš, kaj do njega čutiš in kaj ti vajin odnos pomeni. Ali vse to, kar imata in kar čutita, odtehta to, da je od tebe 8 let starejši? So leta tako velika ovira v tvojih očeh, da odtehtajo vse ostalo? Je to nekaj, kar te bo ves čas vajine veze bremenilo in vnašalo dvom v vajin odnos? Skušaj sama odgovoriti na ta vprašanja, saj si samo ti tista, ki pozna resnično prave odgovore nanje. In ti odgovori te bodo pripeljali do spoznanja, ali je omenjena starostna razlika prevelia za vajin odnos.
Srčno upam, da sem uspela s postavitvijo dodatnih vprašanj usmeriti tvoj tok razmišljanja v smer, ki te bo pripeljala do odgovora, katerega iščeš.
Vse dobro ti želim in te lepo pozdravljam,
Anja Knez, mag. psihologije