Pozdravljeni, stara sem 16 let in mi je ze dlje časa ušeč malo starejši družinski prijatelj(23let) toda je do zdaj bila to le simpatija in mislim da me je videl bolj kot otroka.Sedaj pa sma se videla po dolgem času na rojstnem dnevu mojih starsev kjer sma plesala in menim da me sedaj vidi drugače,ogromno sma se tudi pogovarjala in se noro razumema.Sem pa bolj zrela za svoja leta od preostalih vrstnikov in menim da na čustveni zrelosti ne bi bilo problemov. Me pa skrbi razlika v letih pa me zanima kaj menite vi.
• Uredništvo
Ida Vraničar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
veseli me, da si se odprla in mi zaupala svoje občutke. Razumem, da ti je fant všeč – zdi se ti zanimiv, povezana sta preko družinskih prijateljev, na zabavi sta se družila … vse to lahko prebudi močna čustva.
Vprašanje starostne razlike je res občutljivo področje in nanj nimam enoznačnega odgovora. Zato bi te raje spodbudila k razmisleku: kaj v zvezi s starostno razliko te pravzaprav skrbi (Kako bo na to gledala okolica? Te skrbi pravni vidik? Se sprašuješ, ali sta si v odnosu res blizu?).
Na tem mestu bi bilo pomembno, da razmisliš, kako se ti ob njem počutiš – ali se počutiš varno, spoštovano, slišano? Je vajin stik enakovreden, brez pritiska?
Lepo je,  da se čutiš čustveno zrelo. Hkrati pa ne pozabi, da si še v obdobju razvoja (telesno, čustveno, osebnostno). Tvoja doživljanja se lahko spremenijo in morda boš s časom jasnejše začutila, česa si želiš. Če si v dvomu, je popolnoma v redu, da si pustiš nekaj prostora za razmislek, preden se čustveno navežeš. Vzemi si čas, predvsem pa bodi zvesta sebi.
Zaupam ti, da boš s časom našla prave odgovore. Tu pa sem, če bi želela še kaj dodatno podeliti.
Ida Vraničar, dipl. psihologinja (UN)