Zdravo
Jaz(16) in moj fant(18) sva skupaj ze priblizno 8 mesecev, en z drugim se odlicno razumeva in nimava problemov razen tega: skrbi ga da bo izpadel "pedofil" ali pa "cuden" ker je z mano ker sem "otrok" ze 100x sem mu probala razlozit da nisem otrok in da z najino starostjo ni nic cudno, da se ne razlikujeva. Najini interesi so podobni, najin humor je podoben. Res ga imam rada s celim svojim srcem in nocem da bi se razsel z mano, nevem kako naj mu se razlozim da je vse normalno. Veliko stvari prebere na internetu (komentarji na objavah) naprimer ljudje ki govorijo da je 16 in 18-19 cudno, da je mlajsa oseba "zrtev" in da je "pedo" ali pa "cuden". Meni se ta razlika res ne zdi velika, se posebaj ker poznam ljudi z vecjimi razlikami v starosti ki se odlicno razumejo in se imajo radi, res bi rada vedela kako mu najbolj pomagati pri poslusanju sebe in ne ljudi na internetu ki pol casa sploh ne vedo kaj govorijo.
Uredništvo
Doroteja Vodopivec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Žal ti težko pomagam, kako boš lahko vplivala na mišljenje drugih. Lahko ti pomagam samo pri tvojem lastnem razmišljanju.
Trenutno sta res morda v takšni ''nerodni'' starosti, ki lahko od ljudi prejme kakšne opazke. Ampak to je vedno tako. Tudi če bi bila stara 20 in 18, bi pa ljudje našli druge opazke. Menim, da je bolj pomembno kako se en z drugim počutita, ne glede na starost. Sama pa mu lahko pomagaš samo tako, da si samozavestna in da mu daš vedeti, da ni nič narobe, ter da je starost samo številka.
Kaj več pa težko pomagam. Sem pa prepričana, da če te ima rad, bo slej ko prej, tudi njemu uspelo preslišati kaj mislijo drugi. Daj mu vedeti, da je pomembno kaj vidva mislita en o drugem.
Lp,
Doroteja Vodopivec, mag. psihologije