Ali moram biti polnoleten če želim iti na večdnevni izlet iz države ali mora zraven mene biti polnoleten družinski član ai je dovolj le polnoleten prijatelj?
Uredništvo
Eva Hršak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
poleg veljavnega potnega lista ali osebne izkaznice, otrok, ki potuje sam potrebuje dodatno (uradno) dovoljenje, ki ga podpišejo njegovi starši, drugi od staršev ali zakoniti skrbnik(-i).
Trenutno ni predpisov EU, ki bi urejali to področje – vsaka država EU sama odloči, ali bo zahtevala uradno dovoljenje staršev ali zakonitega skrbnika.
Svetujem ti, da pregledaš predpise za državo, v katero potuješ, saj se predpisi razlikujejo od države do države. Razlike so tudi med državami EU in drugimi državami po svetu.
Lepo se imej,
Eva Hršak, mag. prof. angleščine in mag. prof. pedagogike