Pozdravljeni, pred kratkim sem spoznala fanta, ki mi je simpatičen. To je dolga zgodba ampak, ker je on že dolgo samski, jaz pa tudi, je njegov sodelavec, ki je prijatelj mojega očeta poskrbel, da sva se spoznala in preživela cel dan skupaj. Imela sva se super le problem je v razliki najinih let. Jas sem stara 17, on pa 22. Zanima me, kaj si o tem mislite. Lp
Uredništvo
Cita Jenko

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Zdi se, da si spoznala nekoga, s katerim si preživela prijeten čas in s katerim čutiš določeno povezanost – to je vedno nekaj lepega :).
Popolnoma razumljivo je, da te razlika v letih nekoliko skrbi. Trenutno si še mladoletna in v obdobju, ko se odnosi šele začenjajo oblikovati bolj resno, medtem ko je on verjetno že naredil nekaj korakov naprej – tako v osebnostnem kot tudi življenjskem smislu. Starostna razlika petih let morda čez nekaj let bo več tako očitna, zdaj pa lahko pomeni, da prihajata iz precej različnih izkušenj, z različnimi pričakovanji in nameni.
A to še ne pomeni, da je vajina izkušnja zaradi tega obsojena na neuspeh. Mnogo parov se spozna prav v mladih letih in, kljub starostni razliki, ustvari stabilen in ljubeč odnos. Starost sama po sebi ni edino merilo zrelosti – četudi si mlajša, to ne pomeni, da nisi sposobna globokih občutkov ali resnega odnosa. Prav tako pa višja starost ne pomeni nujno večje zrelosti. Zato je v resnici najpomembneje, kako se ti počutiš v tem odnosu – ali si spoštovana, slišana in sprejeta takšna, kot si.
Če boš v kakršnikoli dilemi, se pa le oglasi!
Srečno :D
Cita Jenko, mag. psihologije