Zdravo
Jaz sem stara 25 let in sem spoznala tipa ki je star 38 let
Vase mnenje glede zveze,midva sva si vsec qmpak mene skrbi kaj bodo rekli kolegi zarad razlike v letih ker mislijo da ga mas samo zarad nekih ugodnosti
Najlepsa hvala za odgovor
Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
najprej hvala, da si se obrnila na svetovalnico.
Pišeš, da si spoznala simpatijo in si v skrbeh kaj bodo glede tega rekli drugi, saj je od tebe starejši 13 let. Verjamem, da ti je neprijetno in se ti odpirajo številne dileme. Po eni strani skušaš pozabiti na starostno razliko, ker se z njim ujameš in ti je všeč, po drugi strani pa te skrbi za mnenje tvojih kolegov.
Dejstvo je, da si ti tista, ki si v odnosu s tem fantom oz. sta vidva tista, ki bosta ta odnos soustvarjala. Zato je ključno, da ga ustvarita takšnega, kot vama bo ustrezal. Pomembno je, da sta vidva srečna, se spoštujeta in razumeta. Zato bi bilo dobro, da se ne osredotočaš toliko na mnenja drugih. Vem da je v realnosti to malo težje storiti, pa vendar boš v življenju večkrat prišla do podobne dileme - vztrajati v lastni sreči, kljub temu da se bo večkrat našel nekdo, ki bo temu vsaj v nekem vidiku nasprotoval ali se prilagoditi mnenju drugim, čeprav to pomeni, da se odpoveš lastni sreči. Glede na tvojo starost mislim, da starostna razlika ne bi smela predstavljati ovire. Sploh, če se ti ob njem počutiš ljubljeno. Mnenja drugih pa bodo prisotna vedno in povsod. Tudi zate sem prepričana, da bi lahko za trenutnega/bivšega partnerja tvoje prijateljice našla neko lastnost, ki ti pri njem ni ustrezala. Ampak na koncu je važno, da se ona počuti dobro od njem, da je njun odnos takšen kot mora biti.
Zato kar pogumno, vztrajaj in se osredotočaj na stvari, ki so v življenju zares pomembne - med drugim na ljubezen in pripadnost.
Lepo te pozdravljam in ti želim vse dobro,
Urška Pisar, mag. psihologije
Ji
Jim rohn
Jaz mislim,da:
1. Kaj oz. kar si bodo o njem mislili drugi,je njihova stvar, in ne tvoja (razen,ce si tudi z njim zaradi drugih)
2. Še enkrat si preberi prvo. ;)
3. Enjoy the ride & have fun!