Zdravo!
Mene pa samo nekaj zanima. Sicer to je res tabu tema za ta svet , da ti je pač všeč starejši moški, ampak mladi so dan danes res katastrofa, vsaj za mene. Sicer je pač poročen... Z enim zdaj hodiva na kave v gostilno in to že kar več kot samo enkrat, rekel pa je tudi, da pride k meni na kavo , ker bo ta kava najboljša , (čeprav je nikoli ni pil), ko sem pa rekla , da je pretiraval pa je rekel da ni, ker je kava iz srca najboljša in da najprej naj uredim vse stvari , potem se bomo pa menili dalje.
zadnje čase me ogromno sprašuje o tem , če imam kakega fanta...ko ga bom imela, da ti lahko hitro pride.Na prvi kavi me je vprašo , če imam kakega in ko sem mu odgovorila da še ne, da mlajši niso za mene in je v smehu govoril , da ga ne morem met da je prestar ...
Nevem več kaj nja si mislim. Lepo prosim, za kake nasvete, mišljenja. Hvala v naprej.☺️
12
12345
Poskusi najti koga mlajsega ceprav ti niso vseč
Ampak vrjemi da je se veliko rib v tem morju(pregovor)pomeni da je se veliko fantov na tem svetu. In poskusi ga bolje spoznati?
Uredništvo
Brane But

Odgovor svetovalca:
Drago dekle!
Najprej se ti moram opravičiti, ker ti zaradi odsotnosti nisem mogel prej odgovoriti. Praviš, da ti je všeč starejši moški, da si pa zmedena in ne veš, kaj si naj misliš in to zaradi razlike v letih, ker je starejši. Dodajaš, da ti fantje tvoje generacije niso všeč, raje imaš starejše moške. Koliko je star ta moški oziroma koliko je starejši od tebe, nisi zapisala.
Poglejva najprej nekaj o razliki v letih med partnerjema. Nekateri selo razlikujejo o razliki, ki bi naj bila še »normalna«, večja razlika pa bi naj bila že »nenormalna«. Menim, da niti ne moremo govoriti o neki »normalni« starostni razliki med fantom in dekletom oziroma med moškim in žensko v zvezi. Kaj je »normalna« starostna razlika? Da je fant oz. moški starejši od dekleta oz. ženske? To je sicer v našem kulturnem okolju običajno, ne moremo pa tega opredeliti kot »normalno«. Ali je »nenormalno«, če je partnerica starejša od partnerja? Do koliko let razlike v starosti med partnerjema bi naj bilo »normalno« - do pet let, do sedem let, do deset let? Ali bi bila npr. starostna razlika nad deset let »nenormalna«?
Mnogo stvari je za kvaliteten in uspešen odnos oziroma zvezo med moškim in žensko veliko pomembnejših, kot je pa večja ali manjša razlika v starosti. Predvsem je pomembna kvaliteta njunih medsebojnih čustev, ljubezen, pri kateri gre za medsebojno zaupanje partnerjev, za dajanje in sprejemanje, za medsebojno dopolnjevanje v različnostih, za doživljanje varnosti v odnosu, pri vsem tem pa za prevzemanje svojega dela odgovornosti za kakovosten medsebojni odnos.
Razlika v letih je pomembnejša v (zgodnji) mladosti, kjer so lahko tem večje razlike v željah, potrebah in pričakovanjih, v osebni zrelosti enega in drugega, čim večja je starostna razlika (ob večji mladosti deklet), saj so lahko razlike prevelike. Starostna razlika deset let med npr. 15-letno deklico in 25-letnim moškim je vsekakor prevelika, med npr. 30-letno žensko in 40-letnim moškim pa takšna razlika ni več pomembna.
Zanimivo pa je, da si zmedena zaradi razlike v letih med tabo in tem moškim, ničesar pa se ne sprašuješ o tem, da je ta moški poročen. Ravno to pa bi zate moralo biti najpomembnejše vprašanje, veliko večje, kot pa razlika v letih. Zagotovo so velike razlike v vajinih potrebah in pričakovanjih glede morebitne zveze med vama. Zate so zagotovo pomembna čustva, ljubezen, zanj pa, skoraj si upam trditi, zadovoljevanje spolnih potreb z mladim dekletom, torej avantura, ne pa resnejša zveza.
Brane But, univ. dipl. psiholog