Kaj naj naredim če je tisti, ki mi je všeč v 7razredu jaz pa v 6stem razredu ali naj mu to povem ali ne zares ne je strah saj je "bad boy" v šoli
• Uredništvo
Urška Bizjak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Če te prav razumem, ti je všeč fant, ampak še nisi zbrala dovolj poguma, da bi mu povedala, kaj čutiš.
To je čisto normalno. Ni enega pravilnega odgovora, ali mu povedati ali ne. Vsak človek drugače doživlja čustva. Včasih nas je lahko strah, počutimo se malo nesigurno ali ranljivo – in to se dogaja vsem.
Če te je strah, lahko začneš počasi. Poskusi z njim najprej ustvariti prijeten in spoštljiv odnos. To pomeni, da se lepo pogovarjata, si prijazna do njega, mu mogoče rečeš kaj lepega ali ga vprašaš, če bi se družila. Tako lahko najprej postaneta prijatelja. Ko nekoga bolje spoznamo; kaj mu je všeč, kakšen je, kaj imata skupnega, se ob njem tudi počutimo bolj sproščeno. Takrat mu tudi lažje zaupamo. In ko se boš ob njem počutila bolj varno, boš mogoče lažje povedala, kaj čutiš.
Če še nisi pripravljena, da mu to poveš, je to popolnoma v redu. Lahko se o tem pogovoriš s prijateljico ali z nekom, ki mu zaupaš. Pomaga tudi, če svoje misli napišeš v dnevnik. Tako boš svoje občutke tudi bolje razumela.
Sčasoma boš postala bolj samozavestna in boš dobila pogum, da mu poveš, kaj čutiš, in sicer na način, ki bo tebi najbolj prijeten.
Če imaš še kakšno vprašanje, se lahko kadarkoli ponovno obrneš na nas!
Želim ti vse dobro!
Urška Bizjak, mag. prof. pedagogike in dipl. sociologinja