Pozdravljeni...
Kaj narediti, če si zaljubljena v sošolca, a te kmalu mine in se spet zaljubiš v prijateljico (brez zamere), ki te tudi takoj mine in trenutno nisi v nikogar zaljubljena, a si gledala preveč Korejskih dram in si zelo želiš biti zaljubljena in biti vsaj prijateljica z fantom, a SO VSI TAKO BUDASTI??????
Hvala;)
• Pu
Punca
Se opravičujem glede naslova vprašanja, moja mlajša sestra se je igrala na mojem računalniku in utipkala njeno ime.
• Uredništvo
Martina Bošnjaković

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena,
v tvojih letih je čisto normalno, da te zaljubljenost hitro mine in pride spet nova. Srce je pač radovedno in še preizkuša, kaj mu je všeč. Zato ti predlagam, da z ljubeznijo nič ne hitiš. Tudi če trenutno nisi v nikogar zaljubljena, je to čisto okej.
Povsem razumljivo je, da si želiš ljubezni, kot jo prikazujejo korejske drame — tam je res vse videti čarobno. Ampak v resničnem življenju ljubezen ne pride vedno tako hitro in ni vedno tako popolna. Je pa ravno zaradi tega lahko še bolj posebna.
Najpomembnejše je, da uživaš v prijateljstvih, lepih trenutkih in stvareh, ki te veselijo. Ljubezen pa bo že prišla ob pravem času. Do takrat pa ostani tako radovedna in iskrena. ;)
Če boš imela še kdaj kakšno vprašanje, kar napiši in bomo z veseljem odgovorili.
Lepo te pozdravljam,
Martina Bošnjaković, dipl. psih. (un)