Pozdravljeni,
sem 9.razred osnovne šole in le nekaj časa manka do vpisov v srednje šole. Nekaj sem že razmišljala v zdravstveni šoli Ljubljana v smeri zdravstvena nega. Ne pa vem veliko v tej šoli nekaj sem že gledala na internetu. Katere smeri so mi odprte po končanem šolanju, ali je to primerna šola zame... Veliko vprašanj mi roji po glavi. Je pa res da ko sem brskala šolo mi je kar pisana na kožo delo z ljudmi me zelo veseli in rada jim bi pomagala. Ovira je pa to da slabo prenašam kri- mislite da se mi tekmom šolanja navadila....
Res pa je da je moj dom dovolj oddaljen od šole in če bi mogoče vedeli kateri dijaški domovi so blizu šole in kakšen je režim v dijaških domovih. Pred vsem tem sem zelo v dilemi saj nobenega iz naše šole ne poznam, da mi šel v to šolo in bi tam res spoznavala nove ljudi.
Hvala za vse odgovore,
LP. -
Uredništvo
Klara Oraze Spasic

Odgovor svetovalca:
Živjo,
sprva naj ti povem, da imaš krasno željo in kar pogumno z odločitvijo.
V programu Zdravstvena nega ne boš imela veliko stika s krvjo, razen pri previjanju ali oskrbovanju ran, ker je poudarek na negi. S končano srednjo šolo se lahko zaposliš v bolnišnici, zdravstvenem domu, domu starejših občanov, centrih za rehabilitacijo ali pa nadaljuješ šolanje na Visoki strokovni šoli, ki traja 3. leta v smeri zdravstvena nega, babištvo (porodi), fizioterapija, zobna protetika, ....
Informacijo o bližnjem dijaškem domu običajno dobiš na informativnem dnevu izbrane šole. Najbližja Srednji Zdravstveni šoli, sta Dijaški dom Poljane in Dijaški dom Ivana Cankarja.
Če te delo s krvjo resnično odvrača, pa je morda sorodna šola, kjer lahko delaš z otroki v vrtcu, otroki s posebnimi potrebami, v šoli, pa morda preberi kaj o Srednji Vzgojiteljski šoli.
Klara Oraze Spasic, mag. stroke,
univ. dipl. inž. teh. prometa, edukantka PsihoterapijeCitiraj