Zdravo,
men se bo zmesal, pac jst ne vem vc kva nrdit. Okej to je moja situacija:
bla sm vpisana na X solo in sm nrdila 1letnik in sla v druzga kr pa ne bi nrdila letnika zrd necesa sm se prestavla na drugo solo.
na tej Y soli sm nrdila po izpitih prvi letnik in sm zdej spt v drugem in men je to tok ogabna sola pac najrajs bi se zadavla jst se sploh ne vidm na tej soli at all.
no in zdej mene zanima ce se lhka spt prepisem nazaj na X solo ampak v drug kraj?
prosm pomagite ki kr se mi bo zmesal :(
Uredništvo
Nives Laul

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Če greva po pravilih, ki določajo prepise med srednjimi šolami je zadeva sledeča: dijak ima možnost, da v srednji šoli enkrat ponavlja letnik in se enkrat prepiše, če pri tem ne napreduje v višji letnik. Ti si torej eno takšno leto že izkoristila, imaš pa na voljo še eno leto, ko lahko ali ponavljaš v istem programu (kar si, glede na to kar si napisala, očitno ne želiš) ali se prepišeš na drugo šolo v drugi letnik.
Menim, da nima smisla, da ostaneš na šoli, ki ti ne ustreza. Je pa pri tem zelo pomembno, da se vprašaš, kaj ti ni všeč, zakaj se ti ta šola (ali prejšnja) upira? Je problem program ali morebitne težave pri učenju ali sošolci, ...? Ob menjavi šole morajo dijaki opravljati izpite iz predmetov, ki jih na prejšnji šoli niso imeli in to je dodaten, velikokrat precej velik napor, ob tem, da morajo opravljati tudi vse redne obveznosti v razredu, v katerega so prišli.
Razumljivo je, da ti je morda tudi zaradi tega težko in čutiš odpor. Predlagam ti obisk vaše svetovalne službe, da ugotoviš, v čem je težava in potem skupaj najdete način, da boš zadovoljna v srednji šoli.
Želim ti uspešne korake na poti do srednje šole, kjer se boš našla in boš lahko uspešna.
Prijazen pozdrav,
Nives Laul, univ. dipl. psihologinja