Pozdravljeni, mene zanima naslednje. To leto bi morala končati 1. Letnik a ga zaradi močnega nezanimanja za ta program enostavno nemorem. Program me res ne zanima , izgubljam motivacijo za učenje in skratka vse glede šole.
1. letnik bom ponavljala zaradi predmetov , ki mi negreho ( računalništvo ) in podobno. Sem na enem naravoslovnem pogramu. Že od nekdaj " sanjam" o veterinarski srednji šoli a vedno so problem število prostih mest ( vedno se vpiše veliko več bodočih dijakov ) in prostih mest ni. Bila sem že na čakalni vrsti za vpis tja, a pred mano je bilo 20 učencev ki je čakalo.
no, to leto bom ponavljala letnik in razmišljam o tem da bi se med oz. čim prej prepisala med šolskim letom na veterinarsko šolo ( tehnik) res imam željo že od nekdaj. Torej moje vprašanje je: ali je to pametno? Ali imam sploh kakšne šanse? Kaj naj točno sploh naredim in kdaj?
• Uredništvo
Helena Maher Resinovič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Priporočam ti, da ponovno pošlješ prošnjo na program veterinarski tehnik, hkrati pa še kam drugam - ni smiselno, da ponavljaš na programu, ki te sploh ne zanima. Pozanimaj se o prostih mestih po 1. in 2. krogu in razmisli, kaj bi bil še dober kompromis ... Gotovo najdeš še kaj. Razumem, da je prva izbira veterinarski tehnik, a če je to v tem trenutku nedosegljivo, poskusi še kje drugje, nekje, kjer je več predmetov, ki bi te zanimali. Saj veš, da ni nujno, da na koncu opravljaš ta poklic.
Če boš v štiriletnem programu, se lahko prepišeš tudi med letom (in za nazaj opravljaš samo obveznosti pri strokovnih predmetih).
Prošnjo lahko pošlješ na več srednjih šol, tukaj ni nobenih omejitev. Čez nekaj dni pokličeš, se pozanimaš o možnostih in pogojih prepisa.
Večina svetovalnih delavcev bo z delom pričela prihodnji ponedeljek, 18. 8. - tako da kar v akcijo.
Želim ti uspešen in motiviran nov začetek,
mag. Helena Maher Resinovič, univ. dipl. psihologinja