Hojla,
Trenutno sem začela hoditi v 3. letnik gimnazije, ki je rahlo usmerjena (torej ima še nekaj dodatnih predmetov, vendar je matura splošna). Res je zgodaj, vendar sem ugotovila, da me snov pri strokovnih predmetih letos ne privlači. Že lansko leto sem se na polovici leta mučila z učenjem teorije, ki me ni zanimala. Med poletnimi počitnicami pa sem ugotovila, da me zanima kozmetika in dermatologija. Prebrala sem nekaj knjig na to temo in razmišljam o kozmetičnem faksu.
Trenutno ne vem ali naj potrpim do mature na trenutni šoli in grem potem na kozmetični faks ali pa naj se raje takoj prepišem na kozmetično šolo. To pomeni, da bi morala delati izpite za tamkajšnje strokovne predmete in ne vem ali bi to lahko delala sredi leta, ali pa bi bilo bolje, da grem v prvi letnik. Trenutno sem zmedena in ne vem ali naj se prepišem ali ne.
Starši o tem ne vejo nič, ker se doma ne vidimo velikrat oz. se kregamo in ne vem na koga naj se obrnem s tem vprašanjem.
Hvala za pomoč.
Uredništvo
Barbara Možina

Odgovor svetovalke:
Zdravo,
vsekakor si v neugodni situaciji. Svetujem, da se obrneš na svetovalno službo tvoje šole in tudi kozmetične, da ti povedo, kaj bi pomenil prepis in kakšne so možnosti prehoda. Seveda je prepis možen samo v primeru, da imajo na drugi šoli prostor in pa da izpolnjuješ pogoje za vpis.
Vsekakor pa razmisli ali je trenutno nezadovoljstvo zaradi tega, ker šola res ni prava zate, ali pa je kakšen drug dejavnik, ki vpliva na težavno učenje.
Če si prepričana, da je kozmetika tvoja strast, te vsekakor spodbujam da ubereš to pot, vendar se vseeno z nekom pogovori kako boš to nadaljevala. Če nisi sigurna, potem je bolj "varna" pot vseeno končanje gimnazije in potem še vedno lahko nadaljuješ na kozmetični fakulteti, če bo še vedno zanjo interes.
Ne ostajaj s tem sama - če se ne moreš pogovoriti doma, se obrni na učiteljico ki ji zaupaš, razredničarko ali svetovalno službo.
Vse dobro ti želim.
Barbara Možina, mag. prof. pedagogike