Pozdravljeni!
Kmalu bodo vpisi za srednjo šolo. In veliko sorodnikov mi govori, da si bom že na začetku srednje šole, našla fanta. Imela sem že fanta a se je po razhodu zaradi popularnosti obrnil proti meni in vsi moji prijatelji tudi. To je že preteklost, a skrbi me da bi mi postal na srednji šoli res spet kdo všeč. Npr. sošolec, sosošolec ali kdo drug. In da bi isto grdo ravnal, kot je moj bivši ( za tem podatkom je zgodba,ki bi vam jo pripovedovala 100 let- poniževanje,-psihično nasilje,..). Res je da še je malo prehitro za resne zveze. In tudi tega se želim držati, da se držim čim bolj stran. Ampak vsak hrepeni po ljubezni? prosim pomagajte mi..
Uredništvo
Urška Meolic Kotnik

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
kot si napisala, kmalu bodo vpisi v srednje šole in za tebe bo to obdobje polno sprememb in novosti. Upam, da se boš lahko vpisala v takšno srednjo šolo, kot te zanima in si želiš. Žal mi je, da slišim za slabe izkušnje z bivšim fantom, ki si jih imela. Zaradi tega lahko verjamem, da se bojiš, da bi spet naletela na podobno situacijo in ravnanje iz strani fanta, kot si že. Vendar pa tega ne veš in niti še nisi v tovrstni situaciji, da bi že bila v novem razredu v srednji šoli ter spoznala sošolce in sošolke. Čisto verjetno ti bo v prihodnosti v srednji šoli kdo všeč, kar je čisto običajno in pričakovano, saj boš v času mladostništva, kjer so prve simpatije in naklonjenosti nekaj, kar je za pričakovati. Mogoče bo dobro, da boš že pred vstopom v srednjo šolo o tem dobro razmislila, lahko si zapisala v dnevnik, kaj te skrbi in kako bi si želela, da bi bilo, če bi spoznala kakšnega fanta, kaj bi te pritegnilo in katere zadeve bi mu želela zaupati. Potem mu je tudi dobro povedati o pretekli izkušnji in kaj te je zelo prizadelo ter biti z njim iskrena, saj na ta način tudi njega lahko boljše spoznaš, ko ti pove o sebi.
Praviš pa tudi, da bi se želela držati stran od resnih zvez, ker je prehitro za tovrstne situacije. Morda lahko to tudi preizkusiš tako, da nameniš čas in zanimanje svojim interesom, tistemu, kar te zanima in se ne obremenjuješ ter razmišljaš o zvezah. Če pa bo prišlo do situacije, da bi koga spoznala in ti bo to v redu, pa nato začneš razmišljati o tem ter se odločati v skladu s tem, kako bo takrat. Ker tega sedaj še ne moreš vedeti in prav tako ne, če boš koga spoznala in šla v zvezo že na začetku srednje šole ali sploh ne v naslednjih štirih letih ali bo to kasneje, ko boš študirala ali že delala.
Marsikdo morda res hrepeni po ljubezni, nekateri pa sploh ne. Le-ti morda ostanejo samski čez življenje in jim tako tudi povsem odgovarja, saj so tako odgovorni le zase in se jim ni potrebno prilagajati. Nekateri pa si ne predstavljajo, da ne bi bili v zvezi in občutili partnerske ljubezni. Vse je prav in z nobenim od teh ni nič narobe, posameznik se mora le zadosti spoznati in uvideti, kako mu bolj ustreza. Če boš sama zase spoznala in videla, da bi si res želela partnerja in biti z njim, potem verjamem, da boš tudi delovala v tej smeri in ga našla. Če boš mislila, da bi rada bila še svobodna in uživala s prijatelji, potem boš delovala v to smer. Če morda še glede partnerskih odnosov ne boš vedela, kaj bi si želela, tudi s tem ne bo nič narobe. Vsakdo namreč ugotovi ter dozori ob svojem času. Vsekakor bo pa ob pravem času prišel tudi pravi fant, če si boš to želela, ga boš spoznala in potem videla, kako naprej.
Upam, da sem ti odgovorila na vprašanje in te lepo pozdravljam,
Urška Meolic Kotnik, mag. psihologije
mo
modra meduza
Pozdravljeni!
Hvala, vam za odgovor :)