Pozdravljeni,
sem 8. r osnovne sole in zanimam se za II gimnazijo Maribor. Tam ponujajo mednarodno maturo, na katero bi se jaz vpisal. Zanima me kako program poteka in kako se vpises v program. Dobrodoslo bi bilo cim vec, tudi mnenja dijakov o soli in uciteljih, vzdusju na soli, dejavnostih, prostem casu, strogosti uciteljev, ce je res tako tezja sola....
Stanoval bi v dijaskem domu. Tudi glede tega me zanima kako izgleda in ce ima kdo kaksno mnenje o dijaskem domu lizika.
po koncani gimnaziji bi si zelel se v studij v tujini. zanimam se predvsem za studij v ameriki ( harvard, stanford, yale...) kako pa tam potekajo prijave in vse ostale pomembne stvari???
hvala za odgovore.
• Uredništvo
Urška Koštomaj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
najbolje da pogledaš spletno stran II.gimnazije v Mariboru, kjer boš našel potrebne informacije. Informacije glede vpisa: https://www.druga.si/vpis/ (podatki so trenutno še za preteklo leto). Informacije o programu: https://www.druga.si/o-soli/sola/programi/ in https://dijaski.net/srednje-sole/ii-gimnazija-mb . Splošne informacije o vpisu lahko najdeš tudi na naslednjem linku: https://www.dijaskisvet.si/ in https://dijaski.net/srednje-sole/vpis-v-srednje-sole. Utrinke dogodkov na omenjeni gimnaziji lahko spremljaš preko njihove uradne facebook strani: https://www.facebook.com/drugamaribor/
Nekaj informacij glede vpisa v dijaški dom na naslednjem linku: https://dijaski.net/srednje-sole/sprejem-v-dijaski-dom
Če te zanima še kakšno vprašanje glede vpisa, pa se obrni na svetovalno delavko na vaši šoli, ki ti bo z veseljem odgovorila na vsa vprašanja.
Kar se tiče študija v tujini: https://kakouspeti.si/dodiplomski-studij-v-zda/
Mnenja dijakov glede srednje šole in dijaškega doma upam da bodo delili dijaki sami.
Želim ti vse dobro!
Urška Koštomaj, mag. psihologije