Kako naj pridem na želeno srednjo šolo? Imam problem sem 9. Razred in bi rada šla na 4 letno zdravstveno šolo in postala medicinska sestra. Glede tega pa me skrbi pri upisu. Kr nisem imela najboljsih ocen v 7 in 8 razredu. Ubistvu sem koncala razred z dobrim uspehom. Premalo sem se učila.Zdaj v 9 bom pa poskusila s odlicnim. Zdaj me pa zanima če imam torej možnost s tem ce bi imela letos odlicni uspeh in z nad 70% pisanimi NPZ-ji priti u to želeno šolo.
Hvalaa za odgovoree
• Uredništvo
Urška Koštomaj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
vesela sem, da si izbrala želeno srednjo šolo in se vidiš v prihodnosti v želenem poklicu.
Težko odgovorim na tvoje vprašanje saj ne poznam tvojih ocen. Ali boš prišla na želeno srednjo šolo je odvisno od tvojih ocen v 7., 8. in 9. razredu ter od morebitne omejitve vpisa na izbrani šoli. Svetujem ti, da si na naslednjem linku (https://www.gimvic.org/vpis/tabela_za_izracunavanje_tock/) najprej sešteješ točke (zaključna ocena pri posameznem predmetu). Nato preveri koliko točk za vpis na šolo so učenci morali pridobiti lansko leto (https://www.dijaskisvet.si/dijaski-os/clanki/znane-so-tocke-za-vpis-v-srednjo-solo/) ali leto poprej. S seštevkom točk in primerjave glede na kriterije lahko dobiš vpogled v to kakšna je možnost da prideš na izbrano srednjo šolo.
Svetujem ti, da se v vsakem primeru potrudiš pridobiti čim boljše ocene saj ne moreš vedeti kakšno bo stanje pri vpisu v srednjo šolo. Vsaka točka šteje. Za podrobnejša vprašanja pa ti svetujem da se obrneš na svetovalno službo na tvoji šoli.
Želim ti vse dobro!
Urška Koštomaj, mag. psihologije