Zdravo, imam težavo ker ne vem kako naprej s šolo. Lansko leto sem padla 1. letnik na srednji turistični šoli. Ob vpisu sem bila navdušena, ker so mi bili všeč jeziki, zato sem se odločila za to šolo. Ampak šola je čudna, učitelji se menjavajo, na šoli veliko droge in ni higiene. Letos mi ponovno ne gre in to pri predmetih, ki so mi prej šli. Tudi jeziki so se mi zamerili. Turizem me ne zanima več. Razmišljala sem o SUAŠ, pa mama ni bila za to. Zdaj razmišljam o frizerski...pa spet mama ni za to. Pravi, da me ne vidi kot frizerko, da nisem dovolj hitra in zgovorna in da se bom hitro tudi tega naveličala. Ne vem kaj naj, mi lahko svetujete. Hvala
• Uredništvo
Barbara Možina

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
razumljivo je, da si zmedena – očitno si v programu, ki ti ne ustreza več, to pa ne pomeni, da nisi sposobna. Ker si padla letnik in ker šola ni to, kar si pričakovala, ti je verjetno padla motivacija, zato ti letos gre toliko slabše. Dobro je, da že razmišljaš o drugih možnostih.
Mamina skrb je razumljiva, ampak pomembno je, kaj si želiš ti, saj boš ti živela ta poklic.
Predlagam, da se pogovoriš s šolsko svetovalno službo glede prepisa in možnosti ter poskusiš  mami še enkrat mirno razložiti, kako se počutiš.
Ni nič narobe, če spremeniš smer – pomembno je, da najdeš nekaj, kar ti bolj ustreza.
Vse dobro ti želim.
Barbara Možina, mag. prof. pedagogike