zdravo mene nekaj zanima o srednji zdravstevni soli
ali bi lahko z srednjo zdravstveno solo in da naredim maturo prakso in se +5 predmet in grem na faks a bi lahko s tem postala zdravnica
Uredništvo
Urška Koštomaj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
za vpis na medicinsko fakulteto potrebuješ opravljeno splošno maturo. Splošno maturo opravljajo gimnazijci. Poklicna matura (ki jo opravljaš po končani srednji zdravstveni šoli) in 5.predmet ni enaka stvar. Torej za vpis na medicino moraš iti na gimnazijo.
Je pa še ena možnost. Lahko uspešno opraviš srednjo zdravstveno šolo, nato pa se vpišeš na maturitetni tečaj preko katerega nato opravljaš splošno maturo. Maturitetni tečaj ti vzame dodatno leto. Kar proti celemu življenju ni nič. Omogoča pa ti opravljanje splošne mature, s katero imaš pogoj vpisa na medicinsko fakulteto.
Te zanima zdravstvo? Kaj pa vpis na gimnazijo? Kako se ti to zdi?
Lep pozdrav,
Urška Koštomaj, mag. psihologije