Pozdravljeni, imam vprašanje.
Ta letnik nisem naredila oz.ga ponavljam (1.) in to leto sem imela državno štipendijo. Slišala sem da če padeš oz.ponavljaš letnik štipendije naslednjo leto nimaš več? Moje vprašanje je , nimam nobene možnosti da to leto dobim štipendijo?
hvala in lep pozdrav!
Uredništvo
_izbrisan uporabnik_

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
berem, da te skrbi, ali boš še lahko dobila državno štipendijo v tem letu. Sama jasnega odgovora sicer nimam, a kolikor lahko najdem na spletu o pravilih pridobitve in nadaljnjega prejemanja državne štipendije, je potrebno, da za nadaljnje prejemanje štipendije nadaljuješ izobraževanje v višji letnik. Ker letnik ponavljaš, to žal pomeni, da štipendije ne moreš več prejemati v tem letu.
Odsek s spletne strani:
Vsak štipendist ima obveznosti, ki jih mora izpolniti. Če jih ne izpolni, sledijo naslednji ukrepi.
Če štipendist po zaključku letnika ne napreduje v višji letnik, mu štipendija miruje, to pomeni, da se mu ne izplačuje. Če po enem letu mirovanja še vedno ni napredoval, se izda odločba o dolgu. Znesek, ki ga je dolžan, mora vrniti v roku 30 dni od prejema odločbe, razen v primerih, ko ima za to opravičljive razloge.
Štipendijsko razmerje se lahko podaljša za eno šolsko ali študijsko leto (to pomeni, da štipendijo kljub nenapredovanju prejema), če štipendist ponavlja letnik zaradi:
- starševstva,- izjemnih družinskih in socialnih okoliščin (smrt ožjega družinskega člana, nastanek 80 % invalidnosti štipendista ali ožjega družinskega člana, začasna nezmožnost starša zaradi poškodbe ali bolezni, ki traja neprekinjeno najmanj 4 mesece, smrt ali bolezen otroka štipendista),
- neizpolnjene obveznosti zaradi višje sile.
Več si lahko sama tudi prebereš tukaj.
Za podrobnejše informacije, kaj morda vseeno lahko storiš in če obstaja kakšna druga možnost, pa ti priporočam, da direktno kontaktiraš uradne osebe na kontaktnih naslovih in številkah (zapisane so na priloženi spletni strani na začetku).
Če vidiš, da se zaradi tega počutiš v hudi stiski, vedi, da se lahko obrneš na odraslo osebo in pogovoriš o svojem počutju - pomagali ti bodo najti rešitev, prav tako pa bremena ne rabiš nositi sama. Poskusi se o tem pogovoriti s svojimi starši ali svetovalno delavko.
Želim ti veliko sreče,
Patricija Knez, mag. psihologije