Hey, sem 8. razred OŠ in razmišljam o poklicu. Želim si dvoje (izbiram med dvema šolama), vendar se ne morem odločit, ta izbira mi je full pretežka. Ko vidim ljudi, ki delajo en poklic bi rada bila to, ampak ko spet vidim osebo, ki je po poklicu to kar je moja druga izbira pa me spet to mika… Bila sem na informativnem dnevu od obeh šol in še vedno nevem! Naredila sem vse, prebrala vse opise, pregledala vsa družabna omrežja teh dve šola, ampak! Nevem!! Naredila sem si tudi tabelo z + in - ampak se ne morem odločit. Nekako izenačeno je. Vem, da imam še eno leto za razmislek, ampak… ja!
Hvala za vaš čas! Najlepša hvala tudi za pomoč!
Uredništvo
Katja Frelih

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena "MrTrouble",
na nas si se obrnila s svojo dilemo glede izbire srednje šole. Pišeš, da obiskuješ 8. razred, razmišljaš o poklicu in izbiraš med dvema šolama.
Najprej vse pohvale, ker si se izbire lotila tako sistematično. Bila si na informativnem dnevu na obeh šolah, pišeš, da si si prebrala vse na družbenih omrežjih, naredila si celo tabelo s plusi in minusi. Mislim, da si naredila vse, kar si v tem trenutku lahko naredila. Kot sama praviš, res imaš še leto dni časa in včasih je čas naš edini zaveznik. Najtežje so odločitve, kjer so dane možnosti približno izenačene. Morda boš v tem letu dobila kakšne nove izkušnje, dodatne informacije, morda celo drugačen pogled na katerega od teh dveh poklicev. To bi ti morda lahko pomagalo, da se tvoja odločitev vseeno obrne bolj v eno smer. Včasih pa se je preprosto potrebno odločiti po nekem notranjem občutku, brez da preveč racionalno razmišljamo. Morda bo v danem trenutku odločitev kar padla sama od sebe.
Kakorkoli se boš odločila, bo v danem trenutku to prava odločitev.
Vse dobro ti želim.
Katja Frelih, univ. dipl. socialna delavka