Pozdravljeni
Obiskujem prvi letnik srednje šole. Vendar sem ugotovila da me ta šola ne veseli. Rada bi se prepisala na tretjo gimnazijo smer predšolska vzgoja vendar ne vem ali je to sploh mogoče da se prepišem in tam obiskujem drugi letnik ali moram ponovno v prvi letnik ?In kako sploh poteka ta prepis ker se zavedam da je zdaj za preis prepozno tako da bi koncala ta letnik srednje sole potem v novem solskem letu bi se pa dalje solala na tisti soli. Imate kaksen nasvet na koga se naj obrnem?
Uredništvo
Barbara Plazar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
prepis je mogoč, v kolikor ima šola prosta mesta. Najboljše, da se obrneš na svetovalno službo na tvoji šoli, ki ti bo znala svetovati in te usmeriti naprej. Prav tako ti bodo pojasnili točno kakšen je postopek.
Lahko pa kontaktiraš tudi svetovalno službo na srednji šoli kamor se želiš prepisati. Oni ti bodo znali povedati ali so mesta prosta in pa če se lahko vpišeš v drugi letnik (morda boš v tem primeru morala opraviti kak dodatni izpit oz. predmet), ali boš morala ponovno v prvega.
Vse dobro ti želim.
Barbara Plazar, mag. prof. pedagogike
33
333
Vem da imam se eno leto za odločitev srednje sole a se nemorem odločiti med srednjima solama vzgojitelska in kemiska saj bi pot po vzgojitelski srednji soli rada nadaljevala na razredni pouk saj mi je učiti manjše v veliko veselje a prav tako zelo rada delam poskuse z rastlinami raziskovane z lupo mikroskopom in drugimi pripomocki za natancnost npr. kapalka in pinceta vem da e glede teh dveh stvari skoraj edina logična odločitev to združiti v poučevanje kemije in naravoslouja a me to ne veseli. oboje mi je enako všeč zato nevem za kaj se odločiti vem tudi da nemorate sprejemati odločitev na mesto mene a bi rada da mi svetujete po tem kaj bo bolj uporabnoza moje življenje. Hvala za odgovor.
Uredništvo
Barbara Plazar
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
se opravičujem za pozen odgovor. Kot si že sama napisala, te odločitve ne moremo sprejeti namesto tebe. Prav tako ti na vprašanje kaj je bolj 'uporabno' za tvoje življenje težko odgovorim. Vsekakor je pomembno, da delaš to, kar te veseli. Naredi si seznam prednosti obeh šol in kakšne so možnosti za naprej iz katere od njih ter kakšni so poklici, ki si jih lahko pridobiš.
Če bi učila učence nižjih razredov, boste delali tudi nekatere stvari ki si jih opisala (raziskovanje z lupo, opazovanje pod mikroskopom ipd. ) - spomni se, kaj ste delali, ko si bila ti v teh razredih.
O svojih pomislekih se pogovori tudi s svetovalno delavko v šoli ali razrednikom, ki te bolje poznajo in ti bodo lažje svetovali.
Vse dobro.
Barbara Plazar, mag. prof. pedagogike