Mene zanima,
Ne morem se odlociti za vpis v srednjo šolo,imam moznost gimnazijo v mojem kraju ampak ne maram da bom vidle znane obraze ljudi,ampak ne vem ce sm sposobna se peljati vsak dan v ljubljano,in ne vem kako naj se odločim.
Lp
• Uredništvo
Barbara Možina

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
svetujem, da si narediš seznam prednosti in slabosti za obe možnosti. Ko boš seznam napisala, boš videla kaj prevladuje in katere pozitivne /negativne stvari izstopajo.
Prav tako premisli oziroma se pogovori s starši če sploh imaš to možnost, da bi se vsak dan vozila v Ljubljano. Lahko pogledaš tudi v opcijo dijaškega doma. V  srednji šoli boš imela možnost sklepanja novih prijateljstev, zato ti morda niti ne bo pomembno, da jo obiskujejo tudi znanci iz osnovne šole.
Premisli, pogovori se s starši, svetovalno delavko, prijateljico. Odločitev pa je samo tvoja. :)
Vse dobro
Barbara Možina, mag. prof. pedagogike