ziujo,
trenutno sem zacela sredjo solo in smo zaceli z ocenjevanji. vse moje ocene do zdaj so bile 2.( fiz, mat, slj-spis) res mi je grozno to starsem povedat sploh nevem kako naj zacnem... ker imam stroge starse. doma se trudim vsaj kaj pomagat in res se probam zbrat pri ucenju in se potrudim(ocitno je dovoli) zavedam se da zmorem vec ampak res nevem v cem je tezava.. prosim za kaksen nasvet ali UPORABEN odgovor
hvala:)
• Uredništvo
Lea Prinčič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Sprašuješ se, kako staršem povedati glede ocen. Svetujem ti, da se jima zaupaš in si pri tem iskrena. Lahko tudi navedeš, kar si zapisala tukaj - da si želiš boljših ocen, da ne veš, kako točno se je to zgodilo. Morda se za začetek lahko zaupaš le enemu izmed staršev, če ti bo lažje. Izberi trenutek, ki se ti bo zdel primeren - da se boste lahko pogovorili v miru, da boste za pogovor imeli dovolj časa.
Imaš kakšno idejo, zakaj nisi dobila boljših ocen? Si se morda premalo učila? Te v tem času bremeni kaj drugega, kar je vplivalo na slabše pisanje testov? Seveda je prehod v srednjo šolo lahko nekoliko stresen in verjetno se boš sčasoma še navadila na nekoliko večji tempo ocenjevanj. Vseeno pa moraš vedeti, da ni konec sveta in da imaš pred sabo še povsem dovolj časa za nove ocene. V kolikor bi potrebovala še kakšno dodatno usmeritev pri učenju, pa lahko vedno poiščeš tudi šolsko svetovalno službo.
Držim pesti zate!
Lea Prinčič, mag. psihologije