Vpisala sem se na (izbrisano v uredništvu). Sem sem šla ker je blizu in nisem vedela kam bi odšla drugam. Zdaj ko sem tu me je strah da bo pretežko ( predvsem angleščina)in vedno bolj razmišljam o prepisu saj se ne želim cela popovdneva učiti. Razmišljam o prepisu na gimnazijo v Naklo saj vsi pravijo da je tam lažja . Slišala sem celo da je tukaj ocena 3 tam 5. Ali pa o prepisu na vzgojiteljsko šolo na Jesenice saj imam zelo rada otroke in rada preživljam čas z njimi a ne maram glasbe, petja ter igranja predstav česar je verjetno kar nekaj . Ali pa ekonomsko šolo v Kranju, saj je dokaj blizu pa se poklic bi imela a me ekonomija ravno ne zanima. Malo sem razmišljala tudi o farmacevtski in aranžerski šoli a sta dokaj daleč v Ljubljani in bi mi vižnja vzela po 1 uro na vsako stran.
Uredništvo
Helena Maher Resinovič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Prav se mi zdi, da razmišljaš o drugih šolah in programih, če ugotavljaš, da ti je na sedanji gimnaziji težko. Gimnazijski program je res najzahtevnejši med vsemi, dijaki na maturi opravljajo pet predmetov, med njimi vsi obvezno slovenščino, matematiko in tuji jezik. Če se boš prepisala na strokovno šolo, se boš angleščini na poklicni maturi npr. lahko izognila ...
Priporočala bi ti, da se oglasiš pri šolski svetovalni delavki in se pogovorita o tvojih željah, interesih, počutju ... Prepisi so še mogoči, zdaj še nisi veliko zamudila.
Pri izbiri programa upoštevaj predvsem svoj interes; če te ekonomija ne zanima, nima smisla, da se prepišeš na to šolo. Lažje boš zdržala glasbo na predšolski vzgoji, če te delo z otroki veseli.
Ko/če se boš odločila za preusmeritev, se na izbrani šoli pozanimaj, ali imajo kakšno prosto mesto. Potem pošlješ prošnjo s fotokopijami spričeval 7., 8. in 9. razreda. Ne pozabi pripisati kontaktnih podatkov staršev.
Lepo te pozdravljam, srečno!
mag. Helena Maher Resinovič, univ. dipl. psihologinja