Pozdravljeni! Zanima me če se lahko prestavim na drugo srednjo šolo ker sem se vpisala na klasično gimnazijo in bi se rada prestavila na splošno gimnazijo ki je na drugi šoli. Danes smo 24. maja in me zanima če se lahko prestavim. Pa kako naj svoje starše prepričam da se prestavim ker so zelo proti. Hvala za vaš odgovor
Uredništvo
Mojca Lapi

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Seveda, lahko se prepišeš, če je le v oddelku prosto mesto.
Svetujem ti, da čimprej kontaktiraš svetovalno službo šole, na katero bi se želela prepisati. Možno pa je, da boš morala narediti kakšne diferencialne izpite, glede na to, da gre za drug program.
Staršem iskreno povej, zakaj razmišljaš v tej smeri. Morda prej zberi informacije svetovalne službe, da bosta starša videla, da si resna glede svoje odločitve. Res je, da se morajo starši strinjati s prepisom, zato jih lepo prosi za podporo.
Upam, da bo prepis stekel gladko in da se boš na novi šoli bolj našla.
Mojca Lapi, mag. prof. pedagogike